ارائه ایده‌های جدید برای توسعه امور رفاهی کارمندان لازم است

۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰ کد : ۳۸۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۸۸۷
معاون اداری مالی دانشگاه کاشان ارائه ایده‌های جدید برای توسعه امور رفاهی کارمندان را لازم دانست و گفت: سعی داریم تا خدماتی که برای کارمندان ارائه می‌شود صرفا عده خاصی از ان بهره مند نباشند و تصمیمات رفاهی به سمتی سوق یابد تا مجموعه کارکنان دانشگاه از آن خدمات رفاهی استفاده نمایند.
 

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان ارائه ایده‌های جدید برای توسعه امور رفاهی کارمندان را لازم دانست و گفت: سعی داریم تا خدماتی که برای کارمندان ارائه می‌شود صرفا عده خاصی از ان بهره مند نباشند و تصمیمات رفاهی به سمتی سوق یابد تا مجموعه کارکنان دانشگاه از آن خدمات رفاهی استفاده نمایند.

 دکتر سعیدگلابی در نشست پرسش و پاسش در جمع کارمندان این دانشگاه، از تشکیل کمیته رفاهی در آینده نزدیک در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل این کمیته، امور رفاهی، خدمات و امکاناتی که می‌توان در اختیار کارکنان قرار داد و همچنین برنامه‌ریزی سفرهای زیارتی و تفریحی کارمندان بررسی می شود.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه انتخاب کارمند نمونه افزود: انتخاب کارمند نمونه از بین کارمندان کار بسیار سختی است و سعی داریم که با بررسی دقیق فرم‌های ارزیابی کارمندان حقی ضایع نشود و کارمندان نمونه به نحو احسن انتخاب شوند.

 دکتر گلابی محدودیت‌های مالی را از جمله مشکلات دانشگاه برای تامین امکانات رفاهی و خدماتی کارمندان ذکر کرد و اظهار داشت: دانشگاه علیرغم این تنگناها در سال گذشته توانست که حد قابل ملاحظه‌ای از بدهی‌ها و دیون را پرداخت نماید.

 معاون اداری مالی دانشگاه در خصوص وضعیت استخدامی و تبدیل وضع کارمندان دانشگاه نیز خاطر نشان کرد: وضعیت استخدامی و تبدیل وضع کارمندان تابع قوانینی است که از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ می شود و باید بر طبق قانون و مقرارت، تبدیل وضع کارمندان صورت گیرد.

 به روز شدن اضافه کار کارمندان، فعال شدن ورزش کارکنان، افزایش درآمد اختصاصی و پژوهشی، ارتقاء کیفیت غذای کارمندان ،ارائه آموزش‌های لازم متناسب با موقعیت کاری پرسنل و موضوع مهد کودک از دیگر مباحث ارائه شده در این نشست بود.

 

( ۱۵ )

نظر شما :