راه اندازی سامانه جامع انتشارات دانشگاه کاشان

۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۹ کد : ۳۸۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۶
مدیر انتشارات دانشگاه کاشان از راه اندازی سامانه جامع انتشارات این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.
 

مدیر انتشارات دانشگاه کاشان از راه اندازی سامانه جامع انتشارات این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

دکتر حسین قربانپور اظهار داشت: با تهیه این برنامه که در مراحل پایانی است تمامی مراحل درخواست و صدور مجوز چاپ کتاب از طریق این سامانه انجام می شود.

وی سهولت انجام کار و سرعت بخشی به امور را از جمله مزایای راه اندازی سامانه جامع انتشارات ذکر کرد و افزود: تهیه بانک اطلاعات داوران نیز توسط انتشارات این دانشگاه در مرحله انجام است.

مدیر انتشارات دانشگاه کاشان گفت: حدود 40 عنوان کتاب در 231 نسخه از اعضای هیات علمی این دانشگاه از نیمه دوم سال گذشته تاکنون توسط انتشارات این دانشگاه منتشر و به چاپ رسیده است.

قربانپور به چاپ 55 نسخه کتاب در سال جاری توسط انتشارات این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: حدود پنج کتاب نیز در مرحله داوری و نزدیک به 10 کتاب نیز در شرف چاپ است.

دیر انتشارات دانشگاه کاشان گفت: این کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف جامعه شناسی، ادبیات، هنر و علوم می باشد.

دکتر قربانپور خاطر نشان کرد: به طور متوسط در هر ماه به 2 کتاب اعضای هیات علمی از سوی شورای انتشارات این دانشگاه مجوز نشر داده می شود.

مدیر انتشارات دانشگاه کاشان ، بازنگری آئین‌نامه چاپ و انتشارات، ساماندهی تمامی مجلات و نشریات دانشگاه، تدوین اساسنامه نهایی، ارتباط با ناشران وتنظیم قرارداد با سامانه نشریات را از دیگر فعالیت های انجام شده این انتشارات بیان کرد.

 

نظر شما :