مدیر‌عامل شرکت دارویی باریج اسانس:کارآفرینی محور توسعه اقتصادی است

۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۸۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۲۶۱
مدیر ‌عامل شرکت دارویی باریج اسانس کاشان گفت: کارآفرینی محور توسعه اقتصادی و پیشرفت و آبادانی کشور است.
 

مدیر ‌عامل شرکت دارویی باریج اسانس کاشان گفت: کارآفرینی محور توسعه اقتصادی و پیشرفت و آبادانی کشور است.

 خانم لاله حجازی در نشست با اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغالزایی جوانان به خصوص جوانان تحصیلکرده را حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: شرکت دارویی باریج ‌اسانس توانسته زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان را فراهم سازد.

 وی تلاش، پشتکار و مطالعه را رمز موفقیت مرحوم پدر دانست و افزود: با تلاش و پشتکار و خلق ایده‌های جدید می‌توان مدیری موفق شد و مهندس حجازی با اینکه تحصیلات عالی نداشت ولی با مطالعه زیاد از نظر علمی حرفی برای گفتن داشت.

 مدیر عامل شرکت دارویی باریج اسانس، عاشق کار بودن، احترام به یکدیگر و توجه به کرامت و انسانیت افراد را از توصیه‌های مرحوم مهندس حجازی نام برد و خاطر نشان‌کرد: کمک به نیازمندان و احترام به افراد و اهمیت به قشر جوان از خصوصیات بارز مرحوم پدر بود.
 

 خانم حجازی از اعلام آمادگی همکاری شرکت باریج اسانس با دانشگاه کاشان خبر داد و افزود: باید با برنامه‌ریزی درست سعی کرد کارهایی انجام داد که تاثیرگذار باشد و برای دانشجویان و جوانان مثمر‌ثمر باشد.

 وی به مرکز تحقیقات گیاهان دارویی باریج اسانس اشاره کرد و گفت: مهندس حجازی سعی داشت تا پژوهشکده و آموزشکده‌ای را نیز در کنار این مرکز ایجاد کند تا با کمک مشاورین و متخصصین این شرکت بتواند به صورت تخصصی فعالیت خود را ادامه دهد.   

 مدیر عامل شرکت دارویی باریج اسانس با بیان اینکه تمام مراحل کاشت،داشت ،برداشت ،تولید، توزیع و دانش فنی در این شرکت انجام می‌شود افزود: سالانه حدود هشت محصول جدید در این شرکت تولید می شود و در حال حاضر 10 شرکت اقماری با شرکت باریج اسانس همکاری دارند.


( ۲۷ )

نظر شما :