پیام تشکر هیأت رئیسه دانشگاه کاشان از حضور کارکنان در نشست پرسش و پاسخ

۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۸۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۱
هیات رئیسه دانشگاه کاشان در پیامی از حضور و مشارکت فعال کارمندان دانشگاه در نشست پرسش و پاسخ قدردانی نمود.

هیأت رئیسه دانشگاه کاشان در پیامی از حضور و مشارکت فعال کارمندان دانشگاه در نشست پرسش و پاسخ قدردانی نمود.

 در این پیام افزوده شده است: با احترام و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ بدینوسیله از حضور و مشارکت مطلوب و همراهانه شما بزرگواران در نشست صمیمانه و پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات جاری، اقدامات انجام شده و برنامه های در دست انجام دانشگاه تقدیر و تمجید می نمائیم.

  هیأت رئیسه دانشگاه تصریح کرده است: حضور گسترده، حجم و نوع پرسش ها و ابراز دغدغه های متنوع که نشانه اعتماد و امید شما به حل مشکلات و حرکت هماهنگ و جمعی برای رفع و رجوع آنهاست، انگیزه بخش و روحیه آفرین بود.

در  ادامه پیام آمده است:  هیأت رئیسه دانشگاه بر خود فرض می داند به ویژه از عزیزانی که به صورت شفاهی یا کتبی، پرسش ها یا راهنمایی های دلسوزانه خود را مطرح نمودند سپاس کامل خویش را ابراز نماید. امید می رود در سایه تدبیر و همدلی آحاد دانشگاهیان و با یافتن راهکارهای راهگشا و گشایش های مطلوب مالی بتوانیم بسیاری از موضوعات مورد مطالبه همکاران محترم را جامه عمل بپوشانیم. سال گذشته به خاطر مشکلات مالی، سال دشواری برای دانشگاه و همکاران عزیز بود که جا دارد به خاطر صبوری و بزرگ منشی و همراهی شما با مدیریت دانشگاه تشکر نماییم.

هیات رئیسه دانشگاه کاشان افزوده اند: عزیزان همکار! آینده آن نیست که منتظر ما باشد بلکه آن است که ما به دست خود می سازیم. لذا اعمال و رفتار ما در آینه آینده متجلی می گردد پس بیاییم با هم و برای هم و برای دانشگاهمان و بالمال کشور عزیزمان ایران اسلامی آینده ای خوب و خداخواه بسازیم. دانشگاه متعلق به همة شماست و به یقین می توان گفت جز با همفکری و همکاری همگان نمی توانیم به اهداف بلند دانشگاه برسیم. همکاران محترم هیأت علمی و کارمندان عزیز و دانشجویان گرامی، پتانسیل عظیمی هستند که در صورت بکارگیری کامل آن، تحول بزرگی در دانشگاه رخ خواهد داد.

 در پایان پیام آمده است: از خداوند متعال خواستاریم در این ماه پرفیض و برکت، در راستای تحقق شعار سال با همدلی و هم زبانی دانشگاهیان دانشگاه کاشان، شاهد رفع همه مشکلات و موانع بوده تا بستر لازم برای تعالی روزافزون دانشگاه بیش از پیش مهیا گردد.

مزید اطلاع کارمندان گرامی به عرض می رساند موارد مطروحه در جلسه پرسش و پاسخ در جلسه مورخ 14/4/94 هیأت رئیسه به بحث و بررسی گذارده شده و موارد ذیل مصوب گردید:

1. تسریع در پرداخت اضافه کار پرسنل صورت گیرد.

2. ستاد رفاهی با صدور ابلاغ های جدید فعال گردد.

3. کمیته مدیریت با هدف ارزیابی عملکرد مدیران جدید راه اندازی شود.

4. مشکل زمین های واگذاری به همکاران توسط تعاونی مسکن کارمندان توسط دفتر حقوقی پیگیری شود.

5. کمیته بحران آب فعال گردد.

 

نظر شما :