کارگاه آموزشی

۰۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۵ کد : ۳۸۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۲
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی "آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان‌گردان در محیط های دانشجویی" ویژه پرسنل خوابگاهها و پرسنل حراست (انتظامات) در سالن دانشکده علوم (کلاس 14) توسط مرکز مشاوره برگزار شد.

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی "آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان گردان در محیط های دانشجویی" ویژه پرسنل خوابگاهها و پرسنل حراست (انتظامات) در سالن دانشکده علوم (کلاس 14) توسط مرکز مشاوره برگزار شد.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی گفت: در این کارگاه آقایان موسوی پناه (روانشناس مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان) و سروان محسن محمد‌زاده (جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان) مباحثی را در خصوص اعتیاد و مواد مخدر ارائه کردند.

سید حسین حسینی اظهار داشت: در بخش اول کارگاه بحث آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان‌گردان توسط آقای موسوی پناه بیان گردید و در بخش دوم، جناب سروان محمد‌زاده علاوه برمعرفی مواد مخدر و داروهای روان گردان، انواع مواد مخدر و لوازم و ادوات استفاده از مواد برای شرکت‌کنندگان در کارگاه  را از نزدیک ارائه نمود و توضیحات لازم در خصوص نحوه استفاده از  مواد بیان کرد.

وی  هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی پرسنل خوابگاه و اننظامات با مواد مخدر و وسایل لوازم استفاده از این مواد ذکر کرد و افزود: در این کارگاه نصف روزه 61 نفر شامل (پرسنل خوابگاهها، حراست و انتظامات دانشگاه، امورفرهنگی و پرسنل درمانگاه) حضور داشتند.

در پایان جلسه به سئوالات و پرسش‌های شرکت کنندگان پاسخ داده شد. 

از 30 خرداد تا پنجم تیر ماه به نام هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.



( ۱ )

نظر شما :