انعقاد حدود 12 میلیارد ریال طرح ارتباط با صنعت و سازمان‌های تحقیقاتی در دانشگاه کاشان

۰۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۵ کد : ۳۸۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۲
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان گفت: حدود 12 میلیارد ریال میزان حجم قراردادهای این دانشگاه با صنایع و سازمان‌های تحقیقاتی از سال گذشته تاکنون بوده است.
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان گفت: حدود 12 میلیارد ریال میزان حجم قراردادهای این دانشگاه با صنایع و سازمان‌های تحقیقاتی از سال گذشته تاکنون بوده است.

دکتر مجید منعم زاده میزان حجم قرار دادهای ارتباط با جامعه در سال گذشته را شش میلیارد و 467 میلیون و 844 هزار ریال ذکر کرد و افزود: این میزان قرارداد برای اجرای 24 طرح بیرونی به امضاء رسیده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز هفت طرح به میزان یک میلیارد و 302 میلیون و 800 هزار ریال با صنایع و ادارات امضا شده است.

وی خاطر نشان کرد: دو طرح صنعتی دیگر نیز با حجم قرار داد بیش از پنج میلیارد ریال در مرحله انعقاد است.

دکتر منعم زاده، با اشاره به اینکه رسالت اصلی مرکز فناوری و ارتباطات علمی فراهم کردن بستر مناسب و ارتباط با مراکز اداری و صنعتی است، از حمایت این دانشگاه از طرح‌های ارتباط با جامعه خبر داد و افزود: مطابق مصوبات شورای فناوری و ارتباطات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پژوهش‌های کاربردی و صنعتی انجام دهند، در صورت تأیید شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه و تأیید اختتام طرح توسط کارفرمای آن، مبلغ سه میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و شش میلیون ریال به دانشجویان دکتری به عنوان پاداش پرداخت می گردد.

 معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: اعضای هیأت علمی که پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را حتی بطور مستقیم جهت بکارگیری در سازمانها و صنایع تعریف کنند، پس از تأیید توسط شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه توسط دانشجو و تأیید سازمان یا صنعت استفاده کننده نتایج طرح، تا سقف سه امتیاز پژوهشی در قبال دانشجویان کارشناسی ارشد و شش امتیاز پژوهانه در قبال دانشجویان دکتری دریافت می نمایند.

 

نظر شما :