تعداد نشریات دانشگاه کاشان بیش از 50 درصد افزایش یافت

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۸ کد : ۳۸۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۹۰
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از افزایش بیش از 50 درصدی تعداد نشریات دانشجویی انجمن‌های علمی و فرهنگی این دانشگاه نسبت به ترم گذشته خبر داد.
 

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از افزایش بیش از 50 درصدی تعداد  نشریات دانشجویی انجمن‌های علمی و فرهنگی این دانشگاه نسبت به ترم گذشته خبر داد.

دکتر محمدرضا ذوقی گفت: تعداد نشریات دانشجویی از 13 نشریه در ترم گذشته به 30 نشریه افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: این نشریات در قالب نشریات انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و هنری، تشکل های سیاسی و شخصی منتشر می شود.

وی همچنین به افزایش  تعداد چاپ شمارگان نشریات دانشجویی از 27 مورد در ترم گذشته به  40 مورد در ترم دوم سال تحصیلی 94-93  اشاره کرد و افزود: تعداد نشریات علمی نیز از  6 مورد در ترم گذشته به 15 مورد در ترم جاری و شمارگان چاپ نشریات کانون‌های فرهنگی  از 2مورد در ترم گذشته به 9مورد در ترم جاری ارتقاء یافته است.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در ترم جاری 7 نشریه تازه تاسیس و 10 نشریه غیرفعال نیز به طور مجدد فعالیت خود را آغاز نمودند.

دکتر ذوقی اظهار داشت: برای ارتقاء کیفی هر چه بیشتر نشریات دانشجویی، دو کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری و خبرنگاری» و آموزش «مقاله نویسی در مطبوعات» در سال جاری برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، شرکت در جشنواره نشریات منطقه 4 و کسب رتبه دوم نشریات قرآن و عترت توسط نشریه دوازده وابسته به کانون فرهنگی نگاه سبز را از سایر فعالیت‌های نشریات فرهنگی این دانشگاه بیان کرد.

 

 

نظر شما :