برگزاری ششمین دوره از طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه کاشان

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۳ کد : ۳۸۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۸
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه‌ کاشان در شهریورماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد ‌شد.
 

برگزاری ششمین دوره از طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه کاشان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری  طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه‌  در شهریورماه سال جاری خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح در دانشگاه تصریح کرد: استادان دانشگاه دارای جایگاه رفیع و نقش محوری در توسعه علمی و فرهنگی کشور و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی هستند و تقویت ظرفیت های علمی و فرهنگی استادان و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته از ضروریات می باشد.

 روحانی خاطرنشان کرد : معرفت شناسی و اخلاق حرفه ای از جمله محورهای آموزشی این طرح هستند.

 وی مدت برگزاری این طرح را یک هفته عنوان کرد و افزود: علاوه بر محور های آموزشی ذکر شده ، جلسات سخنرانی و پرسش وپاسخ با موضوعات تحلیل وبررسی تحولات اخیر منطقه مثل یمن و عربستان ، آسیب شناسی شبکه های اجتماعی ، شاخصه های دانشگاه اسلامی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی وخاطره نویسی از جمله برنامه های فرهنگی این طرح می باشند .

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان افزود: اساتید محترم می توانند جهت ثبت نام به وب سایت nahad.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.

 لازم به ذکر است ، طرح ضیافت استادان دانشگاه کاشان از 7 تا 13 شهریور به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد .گفتنی است این طرح در سالهای اخیر با موفقیت در دانشگاه کاشان برگزار شده و در سال 93 نیز حائز رتبه اول استانی گردید.

 

 

 

نظر شما :