برگزاری موفق آزمون سراسری سال 1394با مشارکت 125 نفر از همکاران دانشگاه کاشان

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۷ کد : ۳۸۳۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۲
نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری سال 94 در دانشگاه کاشان گفت: 125 نفر از کارکنان این دانشگاه برگزاری آزمون سراسری سال 94 را بر عهده داشتند.
 

نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری سال 94 در دانشگاه کاشان گفت: 125 نفر از کارکنان این دانشگاه برگزاری آزمون سراسری سال 94 را بر عهده داشتند.

 دکتر محمد الماسی با تشکر از کلیه برگزار‌کنندگان آزمون سراسری اظهار داشت: در این آزمون 85 نفر از کارکنان جزء عوامل اجرایی، 25 نفر از نیروهای انتظامات و حراست وعوامل پشتیبانی، 13 نفر خدمات و 12 نفر نیز تاسیسات بودند.  

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از رقابت 4هزار و 375 داوطلب در آزمون امسال این دانشگاه خبر داد و افزود: در این آزمون 2هزار و 612 نفر از داوطلبان خانم و یک هزار و 763 نفر آقا شرکت کردند.

 وی به کاهش 500 نفری داوطلبان آزمون سراسری امسال کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: در آزمون سراسری سال گذشته، چهار هزار و 835 داوطلب شرکت کردند.

 دکتر الماسی اظهار داشت: داوطلبان در چهار گروه ریاضی و فنی، علوم‌انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب از صبح روز پنج‌شنبه تا عصر جمعه به رقابت پرداختند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان بیشترین داوطلبان امسال را در گروه علوم تجربی ذکر کرد و افزود: در آزمون گروه تجربی یک هزار و 719 نفر شرکت داشتند.

 نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری سال 94 در دانشگاه کاشان خاطر‌نشان کرد: در گروه ریاضی و فنی 671 نفر، در گروه علوم انسانی 991 نفر، هنر 405 نفر و در گروه زبان‌های خارجی 589 نفر ثبت‌نام کردند.

 آزمون سراسری سال 1394 همزمان با دیگر حوزه‌های امتحانی، صبح پنج‌شنبه 21 خرداد ماه جاری با رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی فنی و علوم‌انسانی شروع و عصر جمعه با رقابت گروه زبان‌های خارجی در دانشکده علوم انسانی و ساختمان زنده یاد دکتر محمود اسلامی دانشگاه کاشان پایان یافت.

           

 

نظر شما :