رئیس دانشگاه کاشان: پروژه‌های عمرانی خیرساز دانشگاه کاشان دو برابر پروژه‌های دولتی است

۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۲ کد : ۳۸۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۴
رئیس دانشگاه کاشان گفت: پروژه‌های عمرانی که توسط خیرین در این دانشگاه ساخته می شود دو برابر پروژه های دولتی است.
رئیس دانشگاه کاشان گفت: پروژه‌های عمرانی که توسط خیرین در این دانشگاه ساخته می شود دو برابر پروژه های دولتی است.

دکتر عباس زراعت در نشست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با معاونان و روسای دانشکده‌های این دانشگاه اظهار داشت: خیرین علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی در امور پژوهشی همچون تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها‌ی این دانشگاه نیز مشارکت دارند.

وی به تاسیس بنیاد نخبگان سعیدی این دانشگاه که توسط خیر ارجمند مهندس سعیدی راه اندازی شده است اشاره کرد و افزود: از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور درخواست می‌شود ازاین بنیاد که در راستای حمایت از نخبگان تاسیس شده حمایت ویژه ای داشته باشند.

دکتر زراعت به روند علمی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان امسال  رتبه 15 را کسب کرد و همچنین جزء مؤثرترین دانشگاه های جهان قرار گرفت.

 وی با اشاره به 13 دانشکده و 8 پژوهشکده و حدود 200 رشته گرایش تحصیلی این دانشگاه  افزود: این دانشگاه قابلیت ایجاد پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان را دارد که امید‌است با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این امر تحقق یابد.

رئیس دانشگاه کاشان ایجاد پارک علم و فناوری در این دانشگاه را گامی مثبت برای توسعه اهداف سند چشم انداز این دانشگاه  و تجاری‌سازی علم ذکر کرد و اظهار داشت: رسالت اصلی دانشگاه جهت‌گیری آموزش و پژوهش به سمت حل مسائل و مشکلات جامعه و ارتباط با صنعت و همکاری مؤثر با بخش خصوصی در راستای تبدیل علم به ثروت است.

 

( ۱ )

نظر شما :