احراز رتبه ممتاز و برتر دانشگاه کاشان به عنوان یکی از مجموعه‌های برتر در برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1393

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۷ کد : ۳۸۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۷
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پیامی از دکتر محمد الماسی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان در امور برگزاری آزمون سراسری و احراز رتبه ممتاز و برتر در برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1393دانشگاه کاشان قدردانی نمود.
 

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پیامی از دکتر محمد الماسی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان در امور برگزاری آزمون سراسری و احراز رتبه ممتاز و برتر در برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1393دانشگاه کاشان قدردانی نمود.

 ابراهیم خدایی در این پیام افزوده است: بدین‌وسیله مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش، سختکوشی و تدبیری که در تمشیت امور برگزاری حساس ترین آزمونهای سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی مبذول داشته اید ابراز می دارم.

 وی تصریح کرده است: خدای متعال را شاکرم که توفیق خدمت بی منت را به مجموعه‌ای از صدیق‌ترین اعضای خانواده بزرگ فرهنگ و آموزش این ملت ارزانی داشته تا با همت بالای خود، نعمت بی بدیل اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دل و جان جوانان پاک سرشت ایران زمین بارور سازد.

 رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزوده است: بدون تردید درایت و دلسوزی جنابعالی به همراه تلاش شایسته دیگر همکاران خدوم و ساعی شما در احراز رتبه ممتاز و انتخاب دانشگاه کاشان به عنوان یکی از مجموعه‌های برتر در برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1393، منشاء بالندگی و ایجاد اطمینان، آرامش و باور در نزد قاطبه داوطلبان و جامعه نسبت به جایگاه سازمان سنجش آموزش کشور بوده است.

 معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این پیام ابراز امیدواری نموده است: به یاری خدواند سبحان و در سایه توجهات حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج) همچنان در مسیر خدمت به جامعه علمی کشور و فرزندان آینده‌ساز این مرز و بوم موفق و منصور باشید. 


نظر شما :