بیانیه بسیج کارمندی پایگاه امام حسین (ع) دانشگاه کاشان به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر

۰۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۰ کد : ۳۷۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۱۴
بیانیه بسیج کارمندی پایگاه امام حسین (ع) دانشگاه کاشان به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر
 

بسمه تعالی


آزادسازی خرمشهردر سوم خردادماه سال 61 برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.این حماسه بزرگ باعث گردیدتمامی معادلات ونقشه های شومی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در سر می پرورانند به هم خورده ونگرانی بزرگی از قدرت و یکپارچگی مردم ایران برای آنها ایجاد شود.

 سوم خرداد حکایت جاودانه فرزندان دلیر خمینی کبیر (ره) و وارثان وقهرمانان خطه ایران است که با نثار جان خود غیر ممکن ها را ممکن ساختند.

 آزاد سازی شهر خون، خرمشهر از نشانه های بارز آیات الهی است که بشارتی برای تمامی آزادی خواهان و مسلمانان و همه مظلومان جهان در برابر مستکبرین است.آزاد سازی خرمشهرتاریخ دلدادگی مردانی است که با ایمانی راسخ پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش گذاشتن ایثار و گذشت وایمان، فتح الفتوحی را رقم زدند که تمامی جهانیان را به حیرت انداخت و طعم شکست را به ستمگران متکبر و مغرور جهان چشاندند.

 امروز ما، ملت ایران نیازمند آن هستیم که با عزم ملی واجرای مدیریت جهادی و با توکل بر خداوند متعال و پیروی از فرامین امام خامنه ای عزی (مد طله العالی) در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم ودر جنگی که هم اکنون درگیر هستیم (جنگ نرم و فرهنگی) با تشکیل جبهه عظیم بسیجیان سلحشور و مردم فهیم وآگاه وظیفه حساس خود را انجام دهیم.

 ما بسیجیان در راه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی از پای نخواهیم نشست وبرای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم بود وچون شمشیر ذوالفقار بر سر بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرود خواهیم آمد.

 حال که اعیا د وموالید مبارک حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، حضرت زین العابدین(ع) حضرت مهدی (عج) روز مقاومت، ایثار وپیروزی مقارن شده را به مردم شریف ایران تبریک عرض می نماییم و یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وبه ویژه شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس را گرامی می داریم.

 

بسیج کارکنان دانشگاه کاشان

 

نظر شما :