اسکان بیش از 2800 دانشجو در مجموعه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کاشان

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۷۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۴۶
مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از اسکان دو هزار و 800 دانشجو در مجموعه خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.
 

 اسکان بیش از 2800 دانشجو در مجموعه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کاشان

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از اسکان دو هزار و 800 دانشجو در مجموعه خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

جواد دقیق ، تعداد بلوک های خوابگاهی این دانشگاه را 13 بلوک برشمرد و افزود: دانشجویان دختر در هشت بلوک خوابگاهی و دانشجویان پسر در پنج بلوک خوابگاهی این دانشگاه اسکان دارند.

وی اظهار داشت: یک مجموعه خوابگاهی این دانشگاه نیز برای دانشجویان متاهل در نظر گرفته شده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان از در حال ساخت سه خوابگاه دانشجویی دیگر نیز در این دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این مجموعه خوابگاه ها که با همت و مشارکت خیرین ارجمند ساخته می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

دقیق از اجرای طرح رتبه بندی خوابگاهها امسال در دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: رتبه بندی خوابگاههای دانشجویی بر اساس شاخصه‌هایی از قبیل امکانات رفاهی، درمانی، ورزشی، سرانه فضا و فضای سبز موجود اجرا می گردد .

وی با بیان اینکه امسال اسکان دانشجویان در تابستان نیز برای متقاضیان استفاده از خوابگاه انجام می‌شود افزود: تمام مراحل ثبت نام خوابگاهها نیز امسال از طریق پورتال دانشجوئی انجام می‌شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان صرفه جویی در مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای کاهش مصرف انرژی در خوابگاههای دانشجویی از اساتید و صاحبنظران درخواست داریم طرحها و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.

دقیق به هفته خوابگاه های دانشجویی از 26 اردیبهشت تا اول خرداد ماه اشاره کرد و افزود: امسال در هفته خوابگاههای دانشجوئی از 85 دانشجوی نمونه خوابگاهی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

نظر شما :