جلسه شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی منطقه شش در دانشگاه کاشان

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۱ کد : ۳۷۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۰
سومین جلسه شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقه6 (استان های اصفهان – چهارمحال و بختیاری – یزد) در تاریخ 27/2/94 در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

سومین جلسه شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاههای منطقه6 (استان های اصفهان – چهارمحال و بختیاری – یزد) در تاریخ 27/2/94 در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان افزود: در این نشست آیین‌نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمد الماسی اظهار داشت: همچنین در این نشست مقرر شد سیاست‌های جذب و ارتقا مورد مطالعه قرار گیرد تا سیاست یکسانی در حوزه های آموزشی منطقه6 اتخاذ گردد.

وی برگزاری کارگاه های توانمندسازی را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست ذکر کرد و افزود: در راستای استفاده از کمک‌های متقابل دانشگاه‌ها مقرر شد دانشگاه هایی که سابقه برگزاری کارگاه‌‌های توانمند‌سازی دارند تجربیات و امکانات خویش را در اختیار سایر دانشگاه ها قرار دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان بحث و تبادل نظر درخصوص تهیه و تدوین شیوه نامه شواری معاونین آموزشی منطقه6 را از دیگر موضوع‌های ارائه شده این نشست بیان کرد.

در این نشست ریاست محترم دانشگاه نیز نسبت به ایجاد سیاست‌های آموزشی که به ارتقا کیفی آموزش در سطح منطقه بیانجامد تاکید نمودند.

 

نظر شما :