نشست رئیس دانشگاه با اساتید دانشکده‌های فیزیک، ریاضی و شیمی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۷۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۳
در سلسله نشست‌های رئیس دانشگاه با دانشکده‌ها، در نخستین نشست سال 94 دکتر زراعت نشستی را با اعضای هیات علمی دانشکده های فیزیک، ریاضی و شیمی داشتند.
 

در سلسله نشست‌های رئیس دانشگاه با دانشکده‌ها، در نخستین نشست سال 94 دکتر زراعت نشستی را با اعضای هیات علمی دانشکده های فیزیک، ریاضی و شیمی داشتند.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و همکاری اعضای هیات علمی ، هدف از برگزاری این نشست ها، را همدلی و همزبانی و همکاری و ارائه نقطه نظرات مجموعه کارکنان دانشگاه برای مدیریت هر چه بهتر و تحقق اهداف سند چشم انداز این دانشگاه ذکر کرد.

دکتر عباس زراعت به برنامه راهبردی دانشگاه اشاره کرد و افزود: بر اساس این برنامه اساتید دانشگاه باید با ارائه طرح های تحقیقاتی و کاربردی زمینه تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی علم را فراهم آورند.

وی بین المللی کردن دانشگاه را از جمله سیاست های این دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: جهت گیری فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه باید تبادل ارتباطات علمی با دیگر کشورها و به سمت حل مسائل و مشکلات و رفع نیاز‌های مردم باشد.

رئیس دانشگاه کاشان، رعایت قانون و اخلاق حرفه ای به اساتید دانشکده ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ترویج روحیه خودباوری، شهامت علمی، خلاقیت و نوآوری و نقش آفرینی دانشگاه در استقرار جامعه دانش‌بنیان و برخوردار از انسان‌های شایسته و فرهیخته از برنامه های این دانشگاه است.

دراین نشست رؤسای دانشکده‌ها نیز با ارائه گزارش مختصر از وضعیت دانشکده‌ها مسایل خود را مطرح کردند.

درادامه تنی چند از استاید با بیان دیدگاها و نقطه نظرات خود خواستار عنایت بیشتر مدیریت به کیفی سازی روند امور شدند.

توجه به کیفی‌سازی آموزش، تجهیز آزمایشگاه ها، افزایش اعتبارات دانشکده ها و اعتبارات پژوهشی، تعیین تکلیف بورسیه‌های مختلف و تقویت مجلات از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

نظر شما :