کسب مقام سوم عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در حوزه هنرهای اسلامی و صنایع دستی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۷۶۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۶۹
رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از کسب مقام سوم عضو هیات علمی این دانشگاه در جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در حوزه هنرهای اسلامی و صنایع دستی خبر داد.

 

رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از کسب مقام سوم عضو هیات علمی این دانشگاه در جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در حوزه هنرهای اسلامی و صنایع دستی خبر داد.

دکتر علی عمرانی پور افزود: "استاد فتحعلی قشقایی فر" مدیر گروه فرش و عضو هیات علمی گروه فرش دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان در دومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در حوزه هنرهای اسلامی و صنایع دستی مقام سوم این جشنواره را کسب نمود.

 وی اظهار داشت: این جشنواره که در دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز به مدت یک هفته برگزار شد، 35 کشور اسلامی در رشته های مختلف فرش و گلیم، تزئینات لباس، هنر و صنایع فلزی، سفال و سرامیک، هنرهای چوبی و لاکی، نگارگری، کاغذسازی سنتی، هنر و صنایع شیشه، تذهیب و تزئین و بافته های چرمی و حصیری، در دو بخش ملی و بین الملل شرکت کردند.

 وی خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که بیست و پنج اردیبهشت ماه با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد ، فتحعلی قشقایی فر از کشور ایران توانست در رشته دست بافته ها (فرش) در بخش بین المللی به مقام سومی این جشنواره نائل شود.

 این جشنواره با هدف رقابت شناسایی و معرفی آثار خلاقانه، کاربردی و ایده های نو در حوزه ی هنرهای اسلامی و صنایع دستی، بستر سازی و ایجاد فضای گفتگو بین هنرمندان هنرهای اسلامی با جهان اسلام، شناسایی هنرمندان جوان به عنوان سرمایه های ملی در هنر های اسلامی و صنایع دستی کشور، بستر سازی مناسب جهت رشد، ارتقا و تعالی هنرهای اسلامی و صنایع دستی به مدت یک هفته ادامه داشت.

 
      



نظر شما :