ایجاد مرکز شبکه هوشمند، سرمایه گذاری برای آینده است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۷۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۷
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ایجاد مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند در دانشگاه کاشان فرصت سرمایه گذاری برای آینده را فراهم می کند.
 

رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ایجاد مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند در دانشگاه کاشان فرصت سرمایه گذاری برای آینده را فراهم می کند.

محمد صادق قاضی زاده درسمینار شبکه هوشمند در جمع دانشجویان،اقدام دانشگاه کاشان برای ایجاد مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند در این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: شبکه هوشمند اقدامی مثبت برای استفاده بهینه در مصرف انرژی برق است.

وی خاطر نشان کرد: شبکه هوشمند بستر مهمی را فراهم میکند تا برنامه هایی که برای مدیریت مصرف داریم خیلی بهتر انجام شود و بستر ساز و تسهیل کننده است.

وی افزود:  دانشگاه کاشان با اقدامات مؤثری که در حوزه شبکه هوشمند هم در سطح تولید برق و تولید هزمان برق و حرارت داشته می تواند دراین طرح موفق باشند.

وی اظهار داشت: رویکرد عمومی پژوهشگاه نیرو این است که با دانشگاه ها ارتباط ساختار یافته داشته باشیم و امید است دانشگاه کاشان با همت مجریان این طرح را به خوبی به پیش ببرند.

دکتر قاضی زاده با بیان اینکه پژوهشگاه نیرو طرح ملی شبکه هوشمند را در جزیره هرمز در دستور کار دارد افزود: منطقه هوشمند نیز در تهران بین اتوبان همت و نیایش در حال بررسی است.

رئیس پژوهشگاه نیرو افزود: شهرک هوشمند نیز در منطقه غرب تهران ایجاد خواهد شد.

دکتر قاضی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل مثبت دانشگاه کاشان آینده درخشانی را برای اجرای این طرح پیش بینی می نماییم و می تواند در این طرح موفق باشد و پژوهشگاه نیرو نیز از این طرح حمایت می نماید.

لینک انعکاس خبر در رسانه ها:
www.msrt.ir/fa/news/Pages/

imna.ir/vdcaawn6i49noo1.k5k4.html

news.akairan.com/havades-akhbar/imna/201551720468.html
 

 

نظر شما :