تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با دانشگاه کاشان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۷۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۸۸
تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دانشگاه کاشان منعقد شد.
 

 تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دانشگاه کاشان منعقد شد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از پژوهشگران و فناوران ذکر کرد و گفت: توسعه پایدار و پیشرفت هر کشور مرهون پرورش ،حفظ و نگهداری سرمایه‌های علمی پژوهشی و فناورانه آن کشور است.

دکتر نصرت الله ضرغام با اشاره به اینکه پژوهشگران و فناوران موجبات ترقی، تعالی، توسعه علمی و فناوری و در نهایت توسعه پایدار و همه‌جانبه را برای کشور فراهم می سازند اظهار داشت: این صندوق و دانشگاه کاشان به منظور استفاده از مشارکت و همکاری‌های علمی این قشر توانمند در زمینه اجرای سیاست‌‌های خود اقدام به انعقاد این تفاهم نامه نمود.

 

وی همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسا دکتری در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده توسط دانشگاه و صندوق و ایجاد لینک پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام را از موضوع های این تفاهم نامه ذکر کرد.

دکتر ضرغام خاطر نشان کرد: اعتبار مالی موضوع این تفاهم نامه بصورت مشترک توسط طرفین(صندوق و دانشگاه) به نسبت دو سوم صندوق و یک سوم دانشگاه به منظور اجرای هریک از طرح های تحقیقاتی مورد نظر، تامین و هزینه خواهد شد.

این تفاهم نامه که در 9 ماده و سه نسخه تنظیم شده به امضاء دکتر نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دکتر عباس زراعت ریس دانشگاه کاشان رسید و به مدت پنج سال اعتبار دارد.

 

نظر شما :