دیدار رئیس دانشگاه کاشان با مدیر‌کل صدا و سیمای استان اصفهان

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۲ کد : ۳۷۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۸
رئیس دانشگاه کاشان به همراه معاون فرهنگی واجتماعی و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه با مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
 

رئیس دانشگاه کاشان به همراه معاون فرهنگی واجتماعی و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه با مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان به پتانسیل‌های علمی و فرهنگی شهرستان کاشان و دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: دانشگاه کاشان نقش بسزایی در معرفی و شناساندن مفاخر بزرگ علمی و فرهنگی این شهرستان به نسل جوان و اقشار مختلف مردم را دارد.

دکتر مسعود احمدی افزادی، در این دیدار بر همکاری متقابل و دو جانبه بین دانشگاه کاشان و صدا و سیمای استان اصفهان تاکید کرد و با اشاره به ظرفیت‌های مثبت دانشگاه کاشان اظهار داشت: صدا و سیمای اصفهان آمادگی دارد تا با تولید خبر و گزارش در راستای معرفی توانمندی‌های این دانشگاه در ابعاد آموزشی و پژوهشی به ویژه در زمینه دستاوردهای علمی استادان و دانشجویان و تولید برنامه‌هایی برای معرفی و تقدیر از واقفان و خیرین نیکوکار با هدف جلب مشارکت خیرین و شناساندن این دانشگاه به مخاطبان گام بردارد.

در این دیدار  که مدیر واحد مرکزی خبر کاشان نیز حضور داشتند مقرر گردید به منظور همکاری‌های متقابل، تفاهمنامه‌ای در راستای تعاملات علمی و پژوهشی بین دو طرف منعقد شود.
 

 

 

نظر شما :