دیدار رئیس دانشگاه کاشان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰ کد : ۳۷۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۴
دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان صبح امروز با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.
 

دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان صبح امروز با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار به ویژگی‌ها و استعداد‌های شهر کاشان اشاره کردند و افزودند: شهر کاشان از دیرباز به نام شهر علم و ادب و فرهنگ زبانزد بوده و در تاریخ جایگاه والا و ارزشمندی داشته و دارد. و آنچه که امروز می تواند به این پیشینه غنای بیشتری ببخشد حرکت علمی و آموزشی و فرهنگی دانشگاه های کاشان می باشد.

وی ضمن اظهار خرسندی از توسعه آموزش عالی در منطقه کاشان، بر سرمایه‌گذاری دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی تاکید نمودند و اظهار داشتند: باید تلاش شود پروژه های دانشجویی در راستای رفع نیازهای کشور تهیه و تدوین گردد .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سیاست های برنامه ششم آموزش عالی اشاره کردند و افزودند: بر اساس این سیاست ، دانشگاه‌ها باید با ارتباط با بخش‌های مختلف اقتصادی به سوی استقلال و داشتن اختیارات پیش بروند.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدلیل فرصت ایجاد شده ،گزارشی مبسوط از فعالیت‌های دانشگاه کاشان ارائه نمودند.

دکتر عباس زراعت به مشکلات مالی و کمبود بودجه و به خصوص دیونی که از دوره های قبل برای دانشگاه کاشان به جای مانده اشاره کردند و خواستار تاکیدات آیت الله هاشمی رفسنجانی به مسئولین امرجهت رفع مشکلات مذکور شدند.

پس از استماع گزارش ریاست دانشگاه ،آیت الله هاشمی رفسنجانی قول دادند تا مشکلات و نیازهای اعلام شده به خصوص دیون مطروحه را از طریق معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری نمایند.

 

نظر شما :