مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۷ کد : ۳۷۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۴
مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با حضور رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بیمه تامین اجتماعی کاشان برگزار شد.
 

مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با حضور رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان  تامین اجتماعی کاشان برگزار شد.

 رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک این روز، کارگران را قشر زحمت کش جامعه عنوان کرد و افزود: روز کار و کارگر، روز قدردانی از قشر زحمتکش جامعه است که نقش بسزایی در توسعه و آبادانی کشور دارند.

 دکتر عباس زراعت با اشاره به اینکه حق و حقوق کارگران بر اساس قانون کار پرداخت می شود اظهار داشت: از آنجایی که حقوق کارگران با توجه به زحمات آنها ناچیز است دانشگاه سعی دارد تا در حد توان با ارائه سبدهای مالی در سه ماه یکبار، از کارگران این دانشگاه حمایت نماید.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز با تبریک روز کار و کارگر به کارگران این دانشگاه، به ذکر آیاتی از قرآن کریم و فرمایشاتی از ائمه معصومین اشاره کرد و افزود: کارگر باید دارای دو ویژگی قوی و امین بودن باشد.

 حجت الاسلام علی روحانی اظهار داشت: کارفرما نیز باید نسبت به افراد زیر مجموعه‌اش صالح و خوش‌رفتار باشد و بیش از حد از کارگرش کار نکشد.

 وی شروع کارها به نام و یاد خدا را به کارگران توصیه کرد و افزود: کارگران باید به کار آشنا و با توکل و اندیشه کار کنند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به فرمایش پیامبراکرم (ص) که کار عبادت است افزود: دنبال کار حلال رفتن، خود بالاترین عبادت است.

 در این مراسم از کارگران نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 تئاتر، موسیقی و برنامه های هنری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که توسط خود کارگران دانشگاه اجرا گردید.

 

نظر شما :