ارائه حدود 1000 مقاله علمی و پژوهشی بین‌المللی و داخلی در دانشگاه کاشان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۸ کد : ۳۷۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۰۹
رئیس دانشگاه کاشان گفت: حدود یک هزار مقاله علمی و پژوهشی از اعضای هیات علمی در مجلات ISI سال گذشته ارائه و به چاپ رسیده است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: حدود یک هزار مقاله علمی و پژوهشی از اعضای هیات علمی در مجلات ISI سال گذشته ارائه و به چاپ رسیده است.

دکتر عباس زراعت در جمع خبرنگاران انتشار 70 جلد کتاب و اجرای 50 قرارداد پژوهشی داخل و خارج دانشگاه را از جمله دستاوردها و فعالیت های پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته بیان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته سه طرح علمی به عنوان پتنت بین المللی به ثبت رسید.

وی معرفی استاد نمونه گردشگری، کسب رتبه نخست برترین متخصص نانوی کشور و دریافت جایزه جهانی اعضای هیات علمی این دانشگاه را از موفقیت های این دانشگاه در سال گذشته ذکر کرد.

دکتر زراعت ارتقاء دانشگاه کاشان از رتبه 17 به 15 را از دیگر افتخارات این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این دانشگاه سعی دارد بر اساس سند چشم انداز، در بین پنج دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه 50 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرفته می شوند خاطر نشان کرد: این دانشگاه در سال گذشته توانست رتبه ششم کشوری را در تعداد قبولی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد کسب نماید.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه با راه‌اندازی طرح تحول دانشگاه بناست دانشگاه را به اندیشگاه تبدیل نماید.

رئیس دانشگاه کاشان از افتخارات این دانشگاه را حضور چشمگیر خیرین ذکر کرد و افزود: در سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان چند پروژه مهم افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد.

دکتر زراعت انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف شهری، تشکیل دبیرخانه پژوهش و فناوری، راه‌اندازی دفتر دانشگاه در شهرک صنعتی راوند، تشکیل شورای عمرانی دانشگاه، تدوین برنامه عملیاتی سال 94، و تصویب برنامه راهبردی دانشگاه در هیات امناء و ابلاغ آن را از دیگر برنامه‌های دانشگاه در سال گذشته ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا با همکاری اصحاب رسانه بتوان این دانشگاه به خوبی در تمامی زمینه ها معرفی شود.

 

نظر شما :