کسب رتبه نخست دانش‌آموخته کارشناسی ارشد گروه مهندسی متالوژی دانشگاه کاشان در مرحله اول آزمون دکتری سراسری

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۵ کد : ۳۷۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳۴
رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان گفت: "سیدمحمدمهدی حسینی اطهر" دانش‌آموخته کارشناسی ارشد گروه مهندسی متالورژی و مواد دانشکده مهندسی در مرحله اول آزمون دکتری سراسری 94 رتبه اول را کسب نمود.
 

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان گفت: "سیدمحمدمهدی حسینی اطهر" دانش‌آموخته کارشناسی ارشد گروه مهندسی متالورژی و مواد دانشکده مهندسی در مرحله اول آزمون دکتری سراسری 94 رتبه اول را کسب نمود.

دکتر ابراهیم نعمتی لای افزود: این دانشجو پایان نامه کارشناسی ارشد خود را تحت عنوان " بررسی اثر فرآیندهای ECAP و نورد بر ریزساختار، مشخصه‌های پیوند و خواص مکانیکی ورق‌های سه لایه جوش انفجاری Al/Cu/Al" با درجه عالی تحت راهنمایی جناب آقای دکتر بهزاد طولمی نژاد از اعضای هیات علمی گروه مهندسی متالورژی و مواد به انجام رسانیده است.
وی اظهار داشت: از پایان نامه ایشان 5 مقاله در مجلات بین المللی تحت داوری است و  همچنین 3 مقاله از پایان نامه نامبرده در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه و منتشر شده است که یکی از این مقالات با عنوان " Experimental and theoretical analyses of deformation during the rolling process of explosively-welded tri-layer strips" در سومین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم عنوان پوستر برتر را به خود اختصاص داد.

 شایان ذکر است نامبرده کتابی با عنوان مقدمه ای بر تئوری نابجایی را زیر نظر و راهنمایی جناب دکتر بهزاد طولمی نژاد ترجمه نموده که در شرف چاپ می باشد. و کار ترجمه کتاب دیگر با عنوان آشنایی با تحلیل بافت کریستالی را به تازگی به اتمام رسانیده است.  

سید محمد مهدی حسینی اطهر دوره کارشناسی در رشته مهندسی مواد-متالورژی را در دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان گذرانیده و در سال 1391 در دوره اول کارشناسی ارشد رشته مهندسی متالورژی و مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان پذیرفته و درسال 1393 با درجه عالی دانش آموخته گردیده اند.

 

( ۵ )

نظر شما :