جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی و رسانه در دانشگاه کاشان

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۸ کد : ۳۶۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۴
جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی و رسانه با حضور معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان و مدیران و کارشناسان روابط عمومی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کاشان در دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی و رسانه با حضور معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان و مدیران و کارشناسان روابط عمومی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کاشان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان در این دیدار جایگاه روابط عمومی و ارتباط هر چه بیشتر با رسانه‌ها را در سازمان‌ها بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: متاسفانه به این حوزه به طور تخصصی و کاربردی پرداخته نشده است.

دکتر مجید منعم زاده برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی را برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی و رسانه لازم دانست و افزود: دانشگاه کاشان آمادگی دارد تا با استفاده از پتانسیل و تجارب اعضای هیات علمی این دانشگاه، این دوره‌های تخصصی را برگزار نماید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه کاشان نیز روابط عمومی را آیینه تمام‌نما و پل ارتباطی مردم و سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات ذکر کرد و گفت: روابط عمومی وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد.

جواد نخی ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم بین سازمان و مخاطبان را از جمله وظایف روابط عمومی دانست و اظهار داشت: سازمان‌ها برای ارتقاء اهداف و برنامه‌‌های مربوطه خود باید ارتباط خوبی را با روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی تاثیر به سزایی در حفظ و ارتقاء حوزه روابط عمومی و رسانه دارد.

مشاور فرماندار و کارشناس گروه ارزیابی و نظارت دانشگاه کاشان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تأثیرگذاری بر افکار عمومی و جلب توجه آن، از اهداف مشترک رسانه ها و روابط عمومی است گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، روابط عمومی و رسانه ها نقش بسزایی در تحقق شعار امسال دارند.

 محسن حجازیان مساله‌یابی و کالبد شکافی مشکلات روابط عمومی و رسانه را توسط کارشناسان و متخصصان مربوطه لازم دانست و اظهار داشت: متاسفانه جایگاه این دو حوزه هنوز به درستی برای مردم و سازمان ها شناخته نشده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات و ارتقاء جایگاه روابط عمومی کار علمی و برگزاری دوره های آموزشی لازم است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری کاشان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی در واقع رابطی است بین سازمان‌ها و مردم و سعی دارد که اهداف سازمان‌ها را برای مردم تشریح کند و عکس‌العمل آنها را به تصمیم‌گیران و به سازمان تحویل دهد.

مجید رفیعی تقویت روابط عمومی و رسانه را خواستار شد و افزود: باید سعی شود تا برای تحقق اهداف و جایگاه واقعی روابط عمومی، آسیب‌ها و فرصت‌ها به درستی شناسایی شود.

دوره آموزشی روابط عمومی و رسانه با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه کاشان و شهرداری برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما :