پذیرش 100 مقاله در همایش ملی بافت‌های فرسوده و تاریخی شهری کاشان

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۳
دبیر برگزاری همایش ملی بافت‌های فرسوده و تاریخی شهری، چالش ها و راهکارها، به پذیرفته شدن و راهیابی حدود 100 مقاله در این همایش خبر داد.
 

دبیر برگزاری همایش ملی بافت‌های فرسوده و تاریخی شهری، چالش ها و راهکارها، به پذیرفته شدن و راهیابی حدود 100 مقاله در این همایش خبر داد.

دکتر محسن شاطریان کل مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش را حدود 150 مقاله بیان کرد و اظهار داشت: پس از بررسی هیات داوران این تعداد مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در روز برگزاری همایش در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می شود.

 وی گردهمایی اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان و برنامه‌ریزان شهری به منظور بحث و تبادل نظر و فراهم‌کردن بسترهای علمی پیشرفت ایرانی – اسلامی بافت‌های فرسوده شهری کشور، تبیین مفاهیم و مصادیق فرسودگی و بافت‌های فرسوده شهری در ابعاد اجتماعی اقتصادی ، جغرافیایی، فرهنگی و کالبدی و تبیین اصول و روشهای بهینه مدیریت بافت‌های فرسوده شهری در سطح ملی و منطقه کاشان را از جمله اهداف این همایش ذکر کرد.

  رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کاشان، مسابقه طراحی شهری و عکس را از برنامه های این همایش برشمرد و خاطر نشان کرد: در روز برگزاری همایش همچنین نمایشگاهی از آثار و کارگاه ها و نشست های تخصصی نیز برگزار می شود.

 این همایش نهم اردیبهشت سال جاری با همکاری شهرداری کاشان به مدت دو روز با حضور پژوهشگران و کارشناسان مربوطه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

نظر شما :