نشست رئیس دانشگاه با کارشناسان دانشجویی و فرهنگی

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۷ کد : ۳۶۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۹
نشست رئیس دانشگاه با کارشناسان حوزه‌ معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.
 

نشست رئیس دانشگاه با کارشناسان حوزه‌ معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک سال جدید موفقیت‌های دانشگاه و کسب رتبه 15 دانشگاه در نظام رتبه‌بندی را مرهون تلاش‌های کلیه همکاران دانشگاه دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های راهبردی دانشگاه، ارائه نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها و همکاری کارشناسان دانشگاه لازم است.

وی ارتقاء فرهنگ و اخلاق محوری را از برنامه‌های اصلی دانشگاه بیان کرد و افزود: فرهنگ لازمه شکوفایی و ترقی دانشگاه و سلامت جامعه است.

رئیس دانشگاه کاشان برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی و زنگ اندیشگاه را از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: کار فرهنگی عشق و علاقه می خواهد و در قالب آئین‌نامه و بخش‌نامه نمی‌شود انجام داد.

دکتر زراعت مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، نیروی انسانی شاغل در بخش فرهنگی، اعتلای معرفت دینی و معنویت، ارتقای اخلاق حرفه‌ای، آشنایی با فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی، آشنایی با اندیشه سیاسی اسلام، ترویج فرهنگ قانون‌مداری، تولید و عرضه محصولات فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان، استفاده از ظرفیت‌های هنری در فعالیت‌های فرهنگی، ارتقای کانون‌ها و انجمن‌ها و نشریات دانشجویی، ارتقای مبادلات فرهنگی ملی و بین‌المللی، مهارت‌های زندگی، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی کارکنان و اعضای هیات علمی را از سیاست های فرهنگی این دانشگاه بیان کرد.

رئیس دانشگاه کاشان همچنین حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه را بسیار حساس دانست و گفت: حوزه دانشجویی حوزه‌ای کیفی بوده که هدف آن حداکثر تلاش در جهت ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویی می‌باشد.  

وی از کارشناسان این حوزه خواست تا در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به دانشجویان، برنامه‌های خود را در چارچوب برنامه راهبردی دانشگاه پیاده نمایند.

دکتر زراعت مدیریت خدمات دانشجویی، ارائه خدمات در خوابگاه‌ها، خدمات تغذیه، امور انضباطی، خدمات مشاوره‌ای، وام دانشجویی، کار دانشجویی، خدمات بهداشتی و درمانی و فعالیت‌های ورزشی را از سیاست‌های دانشجویی طرح راهبردی این دانشگاه بیان کرد.

رئیس دانشگاه کاشان مدیریت هزینه‌ها، مراقبت از اموال دانشگاه، صرفه‌جویی و ارائه طرح هایی برای درآمدزایی بیشتر دانشگاه را از کارشناسان این دو حوزه خواستار شد.

در این نشست کارشناسان معاونت های دانشجویی و فرهنگ نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

 

نظر شما :