اولین جشنواره علمی – پژوهشی دانشجویی در دانشگاه کاشان

۱۲ آذر ۱۳۸۶ | ۱۷:۰۴ کد : ۳۶۸ اخبار دانشگاه معاونت پژوهشی
تعداد بازدید:۱۹۳۶

معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان با استعانت از خداوند و با همکاری انجمن های علمی دانشگاه اولین جشنواره علمی – پژوهشی دانشجویی دانشگاه را برگزار می نماید.

زمان: 27-26 آذر ماه 86

مکان: دانشکده علوم

این جشنواره جهت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و ایجاد انگیزه و خلاقیت در پژوهشگران در موضوعات مختلفی از قبیل ساخت وسیله یا دستگاه، تحقیقات آزمایشگاهی و تمرین پژوهش، طراحی نرم افزار ، تألیف و ترجمه کتب، طراحی فرش، طرح های ادبی ومذهبی ، چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی ، ارائه مقاله در کنفرانس های داخلی یا خارجی و سایر فعالیتهای پژوهشی مرتبط با رشته و گرایش های مختلف دانشگاه برگزار می شود.

دانشجویان و پژوهشگران محترم که دراین جشنواره ثبت نام نموده اند ، طرح های خود را حداکثر تا 17 آذرماه به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشکده علوم جنب آزمایشگاه فیزیک پایه اتاق203 تحویل نمایند.(تلفن تماس: 09171330804 آقای ابراهیم هنرمند- 09132765227 آقای مهدی شبانی) .

در پایان این جشنواره به طرح های برگزیده هدایای  ارزشمندی اهداخواهدشد. ضمناً به افراد شرکت کننده در جشنواره نیز لوح تقدیر و هدایایی اهدا می شود.

 

 

 


نظر شما :