شرکت سی‌زان پردازش کویر، مستقر در مرکز رشد، در زمینه طراحی و تولید و فروش پرینترهای سه بعدی، موفق به اخذ گواهی نامه دانش بنیان شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۱ کد : ۳۶۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۹۷
پس از طی مراحل بررسی و بازدیدهای فنی، شرکت سی‌زان پردازش کویر، اولین تولید‌کننده پرینترهای سه‌بعدی تجاری در ایران که در مرکز رشد دانشگاه کاشان مستقر می‌باشد، در زمره شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت.
 

 پس از طی مراحل بررسی و بازدیدهای فنی، شرکت سی‌زان پردازش کویر، اولین تولید‌کننده پرینترهای سه‌بعدی تجاری در ایران که در مرکز رشد دانشگاه کاشان مستقر می‌باشد، در زمره شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت.

 مدیر مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: شرکت سی‌زان پردازش کویر با تصویب کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا از تاریخ 16 / 12 / 1393 موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان گردید.

 سید حسین اجتهد اظهار داشت: دانش‌بنیان به شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که در زمینه مربوط به فعالیت خود از توان علمی و فنی لازم برخوردار بوده و علوم و تکنولوژی‌های سطح بالا و روز دنیا را به کار می گیرند.

 وی افزود: شرکت سی‌زان پردازش کویر به عنوان اولین سازنده پرینترهای سه بعدی تجاری در ایران، با تکیه بر توان فنی و علمی نیروهای خود، تکنولوژی چاپ سه بعدی را به صورت بومی و اختصاصی توسعه داده و پس از عرضه اولین پرینتر سه بعدی تجاری ایرانی، اولین اسکنر سه بعدی ایرانی، اولین فیلامنت ABS استاندارد ایرانی و اولین PLA ایرانی به زودی از دو مدل جدید پرینتر سه بعدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد رونمایی خواهد کرد.

 

نظر شما :