انتشار شمار ششم مطالعات معماری ایران

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۲۵ کد : ۳۶۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۸۱
شماره ششم دو فصلنامه علمی پژوهشی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان با عنوان مطالعات معماری ایران چاپ و منتشر شد.
 

 شماره ششم دو فصلنامه علمی پژوهشی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان با عنوان مطالعات معماری ایران چاپ و منتشر شد.

 رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان و مدیر مسئول این نشریه گفت: در این شماره از مجله 9 مقاله علمی - پژوهشی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در 180 صفحه به چاپ رسیده است.

 دکتر علی عمرانی‌پور، ریخت‌شناسی معماری مسجد کبوتر تبریز، قلمروهای تفاهمی، بررسی موردی: ایجاد تلارپیش در ماسوله، بررسی تاثیر جهت ساختمان بر کاهش آلودگی ناشی از ریزگردها در مجموعه‌های ساختمانی مورد مطالعاتی: بناهای شهر دزفول را از جمله مقالات ارائه شده در این مجله بیان کرد.

 وی افزود: در این شماره از مجله همچنین مقالاتی با عنوان، معماری گم شده: خانقاه در خراسان سده پنجم، بازیابی طرح و ساختار فضایی داغ‌باغی خوی، الگوی طراحی شهری بیشاپور، زندگی و پویندگی در آثار دانش‌مدار معماری اسلامی، رابطه بین محیط کالبدی معماری با نشانگان اختلال بیش‌فعالی، در کودکان 10-6 سال تهران،گزارش علمی: بررسی چگونگی کاربرد اسناد در مطالعات تاریخ معماری ایران به چاپ رسیده است.

 دکتر غلامحسین معماریان سردبیری و مهندس بابک عالمی مدیر داخلی این نشریه را بر عهده دارند.

 نشریه مطالعات معماری ایران در پایگاه استنادی علوم کشورهای اسلامی(ISC)، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهیSID، پایگاه مجلات تخصصی نور، پرتال علوم انسانی و بانک اطلاعات نشریات کشور نمایه می شود.

 

نظر شما :