دیدار پرسنل انتظامات با رئیس دانشگاه کاشان

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۵ کد : ۳۶۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۵۹
پرسنل انتظامات دانشگاه کاشان در آستانه فرا رسیدن سال نو دیداری با رئیس دانشگاه داشتند.
 

پرسنل انتظامات دانشگاه کاشان در آستانه فرا رسیدن سال نو دیداری با رئیس دانشگاه داشتند.

رئیس دانشگاه کاشان در این دیدار با تبریک سال نو، فعالیت‌های واحد انتظامات برای تامین امنیت در محیط دانشگاه را بسیار سخت و طاقت فرسا ذکر کرد و افزود: باید کارکنان انتظامات، نظم و انضباط را سرلوحه امور خود بدانند.

دکتر عباس زراعت رفتار مناسب با ارباب‌رجوع به خصوص دانشجویان را مورد تاکید قرار‌داد و اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی، کارکنان انتظامات دوره‌های آموزشی را فرا خواهند گرفت.

وی اخلاق‌مداری را از جمله محورهای مهم برنامه چهارساله دانشگاه بیان کرد و افزود: از آنجا که وظیفه دانشگاه انسان‌سازی است، باید با همکاری سایر حوزه‌ها بتوانیم انسان‌های با‌اخلاق و مسئولیت‌پذیر تحویل جامعه دهیم. 

رئیس دانشگاه کاشان مدیریت هزینه‌ها، امانتداری و توجه به حقوق بیت‌المال را مورد تاکید قرار داد و خاطر‌نشان کرد: کارکنان دانشگاه باید نوآوری و ایده‌های جدید را مورد توجه قرار دهند.

دکتر زراعت از تخصیص 100 درصدی اعتبارات دانشگاه خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده در برنامه و بودجه، اعتبارات دانشگاه به صورت100 درصد تخصیص داده شد که با تخصیص این میزان اعتبارات سعی می شود تا مطالبات، معوقات و حقوق کارکنان دانشگاه پرداخت گردد.

 مدیر حراست دانشگاه کاشان نیز در این نشست، حفاظت و تامین امنیت در محیط دانشگاه را از جمله وظایف پرسنل انتظامات دانشگاه بیان کرد و افزود: اخلاق‌مداری لازمه ارتقاء مناسبات اجتماعی برون‌سازمانی و درون‌سازمانی است.

امیرحسین حاجی‌اکبری رعایت احترام و اخلاق، تکریم ارباب رجوع، حفظ حریم و حرمت شخصی افراد به خصوص دانشجویان و استفاده از شیوه‌های حفاظتی ملایم و دلسوازنه را به پرسنل انتظامات دانشگاه مورد تاکید قرار داد.

در این نشست پرسنل دانشگاه نیز نقطه نظرات و مشکلات خود را با رئیس دانشگاه مطرح نمودند و در پایان با اهداء هدایایی تجلیل شدند.
 


نظر شما :