برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور، مرحله درون دانشگاهی

۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۲۴ کد : ۳۶۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۵
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور، مرحله درون دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد.
 

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور، مرحله درون دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

 دکتر محمد‌رضا ذوقی افزود: این مسابقات با شرکت 130 نفر از دانشجویان برادر و خواهر، در 2 مرحله کتبی در تاریخ چهارم اسفند و شفاهی دهم اسفند در دانشگاه برگزار گردید.

 وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات در بخش کتبی خانم ها فاطمه بحرینی در رشته آزمونی مفاهیم قرآنی، فاطمه درستکار در رشته سیره معصومین، عاطفه خاتمی آشنایی با احادیث و ادعیه، فرشته هزاره احکام، صدیقه جعفری در رشته مفردات قرآنی به رتبه نخست نائل شدند.

وی افزود: دربخش شفاهی آقایان نیز مجید رزمجو در رشته ترتیل، رامین حسن زاده تحقیق، ابوالفضل عطوفی سلمانی حفظ کل، محمدرضا اقبال حفظ 5 جزء و رضا ستوده فر در رشته اذان حایز رتبه اول شدند.

 وی، زهرا نطقی در رشته حفظ 5 جزء، سیده مرضیه حامدی حفظ 10 جزء، فاطمه بدیعی حفظ 20 جزء، ملیحه طالبیان حفظ کل، مائده جوادی قرائت تحقیق و فاطمه عزیزی در رشته قرائت ترتیل را از نفرات نخست رشته شفاهی در بخش خواهران ذکر کرد.

 داوران بخش برادران، آقایان تولیت و بلوچ و داوران بخش خواهران، خانمها گودرزی، میرزایی و تمیزکار بودند.

 لازم به ذکر است که برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله منطقه ای راه می یابند.

 در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی در سال جاری نیز خانم زهرا نطقی در مرحله کشوری و ملی به عنوان نفر اول در رشته قرآن شناسی انتخاب شدند

 
 
 
 

نظر شما :