تجلیل از برگزار‌کنندگان هفتمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان

۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۴ کد : ۳۶۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۵
در مراسمی از اعضای کانون ایثار و برگزار‌‌کنندگان هفتمین یادواره شهدای دانشگاه کاشان تجلیل شد.
 

در مراسمی از اعضای کانون ایثار و برگزار‌‌کنندگان هفتمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست از اختصاص دو میلیارد ریال برای تکمیل پردیس گلزار شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت افزود: از آنجا که گلزارهای شهدا می‌بایست به عنوان سنبل فرهنگ، جهاد و شهادت به عنوان اماکن مقدس و ماندگار فرا روی نسل‌های آتی و ادامه‌دهندگان راه انقلاب قرار داشته باشد، امید‌است با اختصاص این میزان اعتبار، شاهد تکمیل و بهره‌برداری هر چه زودتر این مکان در دانشگاه باشیم.

وی شهدا و ایثارگران را چشم و چراغ و از افتخارات کشور دانست و افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز نور چشم همه ما هستند و همه ما مدیون صبر و گذشت این عزیزان هستیم.

وی اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر تاثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ، اخلاق، معنویت و به خصوص ترویج فرهنگ حجاب در محیط دانشگاه دارند.

رئیس دانشگاه کاشان با تقدیر از کانون ایثار و برگزار‌کنندگان یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه خاطر‌نشان‌کرد: در شرایط کنونی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و با تبیین ارزش‌های اخلاقی، معنوی و معرفتی این عزیزان، باید نسل‌جوان را آگاه کرد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده کانون ایثار و امور شاهد وایثارگر این دانشگاه ارائه‌کرد و خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر برای پیشبرد امور فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر شد.

 

نظر شما :