تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با فرماندهی انتظامی استان اصفهان

۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۵ کد : ۳۶۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۲
رئیس دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی، اجتماعی و آموزشی فی‌ما‌بین دانشگاه کاشان و فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی، اجتماعی و آموزشی فی ما بین دانشگاه کاشان و فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد.

 دکتر عباس زراعت گفت: به منظور گسترش مرزهای دانش، تعالی و توسعه همه جانبه کشور، غلبه بر گسستگی تاریخی و پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه می‌طلبد تا همواره بین پلیس و دانشگاه بعنوان کانون‌های تأثیرگذار بر امر کسب خودکفایی و مبدا تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان با استفاده از مشارکت اساتید و محققان دانشگاهی و کارشناسان انتظامی، موجبات ارتقاء سطح علمی و تحقیقاتی نیروی انتظامی و همچنین آگاه‌سازی جامعه دانشگاهی با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را فراهم‌آورد.

 وی هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه را ایجاد ارتباط و تعامل بین نیروی انتظامی و دانشگاه در زمینه فعالیت در دو بخش علمی- پژوهشی و آموزشی- اجتماعی و هم چنین استفاده از امکانات و توانایی‌های یکدیگر از قبیل توانایی‌های فکری، تجربی، علمی، آموزشی مشاوره ای، کارگاهی، کتابخانه ای و اداری ذکر کرد.

 وی اظهار داشت: با امضاء این تفاهم نامه فعالیت‌های مشترک همچون: ارائه خدمات علمی – پژوهشی توسط دانشگاه در راستای اولویت‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی که در راستای اهداف نیروی‌انتظامی و دانشگاه باشد و هماهنگی و همکاری در تهیه پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترای مرتبط با اولویت‌های تحقیقاتی مورد‌نظر نیروی انتظامی انجام می پذیرد.

 رئیس دانشگاه کاشان برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با موضوعات پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز طرفین در حوزه مسائل اجتماعی روز جامعه و جلسات آموزشی جهت دانشجویان و کارمندان دانشگاه با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نمایشگاه‌های پیوستی و مشارکتی با موضوعات آسیبهای اجتماعی در دانشگاه را از دیگر موارد فعالیت‌های مشترک این تفاهم نامه ذکر کرد.

 گفتنی است: مدت این تفاهم نامه به مدت 3 سال شمسی می باشد و پس از اتمام مدت ذکر شده در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

 این تفاهم نامه در 6 ماده و در سه نسخه به امضاء سرتیپ دوم پاسدار"عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان اصفهان و دکتر "عباس زراعت" رئیس دانشگاه کاشان رسیده است.

 

نظر شما :