دیدار معاونین دانشگاه کاشان با وزیر علوم و تکنولوژی فیلیپین

۰۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۰ کد : ۳۶۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۳
در حاشیه اجلاس وزاری علوم، تحقیقات و فناوری کشورهای غیر‌متعهد در تهران، دکتر منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان و دکتر مزدیان‌فرد مسئول دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان مذاکراتی با وزیر علوم و تکنولوژی کشور فیلیپین پروفسور ماریو مونتجو و معاون ایشان با موضوع تحقیق و توسعه داشتند.

در حاشیه اجلاس وزاری علوم، تحقیقات و فناوری کشورهای غیر‌متعهد در تهران، دکتر منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان و دکتر مزدیان‌فرد مسئول دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان مذاکراتی با وزیر علوم و تکنولوژی کشور فیلیپین پروفسور ماریو مونتجو و معاون ایشان با موضوع تحقیق و توسعه داشتند.

 وزیر علوم و تکنولوژی کشور فیلیپین ضمن اظهار تمایل به ارتباط با دانشگاههای خوب ایران، بر همکاری‌های اجرایی و عملکردگرا بین دانشگاههای فیلیپین و دانشگاه‌های ایران تاکید نمودند.

وی ضمن ابراز امیدواری به همکاری‌های متقابل، اظهار علاقه نمودند که در زمینه‌های نانو تکنولوژی و صنایع دارویی و اسانس و همچنین تصفیه آب و فاضلاب،همکاری‌های آموزشی و پژوهشی مناسبی بین دانشگاه کاشان و چندین دانشگاه برتر فیلیپین صورت گیرد تا تجارب تحقیقاتی و دستاوردهای علمی پژوهشی هر دو کشور به اشتراک گذاشته شود ومحصول این اقدام مشترک در خدمت به تربیت نیروی متخصص این دو کشور مهم در جنبش غیر متعهدها قرار گیرد.

 مقرر شد در آینده نزدیک با برگزاری نشست‌های مشترک بین دانشگاه کاشان و وزارت علوم و تکنولوژیک، کمیته‌های تخصصی  توسعه این گونه همکاری‌ها را پیگیری نمایند.


نظر شما :