پذیرش دانش آموخته رشته شیمی و فن آوری اسانس پژوهشکده اسانس‌‌های طبیعی دانشگاه کاشان در دوره دکترای تخصصی نانوفناوری دارو

۰۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۶ کد : ۳۶۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۹
رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان از پذیرش دانش آموخته رشته شیمی و فن‌آوری اسانس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در دوره دکترای تخصصی نانوفناوری دارو خبر داد.
 

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان از پذیرش دانش آموخته رشته شیمی و فن‌آوری اسانس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در دوره دکترای تخصصی نانوفناوری دارو خبر داد.

دکتر رفیعی پور اظهار داشت: مریم کریمی، دانش آموخته رشته شیمی و فن‌آوری اسانس پژوهشکده اسانسهای طبیعی، در دوره دکترای تخصصی رشته نانوفناوری دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جدید بودن این رشته در ایران، ایشان جزء اولین پذیرفته شدگان دکترای تخصصی نانوفناوری دارو در ایران می باشند.

 وی افزود: خانم کریمی پایان نامه کارشناسی ارشد خود را تحت راهنمایی مشترک خانم دکتر اخباری از دانشگاه کاشان و خانم دکتر اکبرزاده از دانشگاه تهران، گذرانده اند و از دانشجویان دومین دوره ورودی رشته شیمی و فن آوری اسانس دانشگاه کاشان می‌باشند.

رشته نانوفناوری دارو جزء جدیدترین رشته های تحصیلی در دنیا بوده و امید می رود دانش آموختگان این رشته در ایران نیز بتوانند منشاء تحولات مهم در این زمینه باشند. 

شایان ذکر است: از آنجا که امسال برای اولین بار و تنها تعداد معدودی از دانشگاه های علوم پزشکی مادر، در این رشته دانشجو می پذیرند، تعداد پذیرش در این شاخه بسیار محدود بوده و دست یابی به این موفقیت نیازمند کسب نمره بالایی در آزمون کتبی و شفاهی می باشد.

 

 

( ۱ )

نظر شما :