دکتر عبدالحمید بامنیری مدیر اداری و پشتیبانی شد

۱۳ آبان ۱۳۸۶ | ۱۲:۱۴ کد : ۳۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۰۵

شنبه 6/8/86 طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات حمیدرضا پیوندی در سمت مدیریت پشتیبانی دانشگاه، ‌دکتر عبدالحمید بامنیری به عنوان مدیر اداری و پشتیبانی معرفی شد.

در این مراسم دکتر ساداتی‌نژاد با تشکر از زحمات حمیدرضا پیوندی، مدیریت پشتیبانی را به لحاظ طیف وسیع مراجعان و تنوع و تکثر کارها، حوزه‌ای پر مشغله و پشتیبانی کننده سایر بخش‌های دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد ایشان بتواند در دفتر حقوقی دانشگاه، سامان‌دهی امور قراردادها و نظام بخشی به امور حقوقی دانشگاه گام‌های مؤثری بردارد.

وی گفت: امیدوارم تغییر چارت تشکیلاتی مدیریت پشتیبانی به مدیریت اداری و پشتیبانی نتایج مفید و مثبتی را در پی داشته باشد.

رئیس دانشگاه خواستار آن شد که در مدیریت اداری و پشتیبانی موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

حفظ کرامت و حرمت مراجعین، انجام منظم و به موقع کارها، توأم کردن سرعت با دقت در انجام امور، رعایت قانون و در عین حال تسهیل کردن قوانین دست و پاگیر اداری، تلاش برای افزایش رفاه استاد و کارمند، ایجاد انسجام، وحدت و صمیمیت در بین اعضای خانواده دانشگاه،‌ افزایش تعلق سازمانی و رضایتمندی پرسنلی، حمایت از حقوق پرسنل، ویژه کارگران و نظات بر کار پیمانکاران.

حمیدرضا پیوندی از همکاری همه بخش‌های دانشگاه به ویژه نیروهایی که در حوزه مدیریت پشتیبانی همکار و همراه او بودند تشکر کرد.

وی صرفه‌جویی و مدیریت در هزینه‌ها را اولویت کار خود یاد کرد و با توجه به اداره‌ها و واحدهای تحت پوشش این مدیریت آن را یکی از حوزه‌های پرمشغله و پر مراجعه دانست و گفت همه سعی و تلاش ما و همکارانمان در این بود که حقوق افراد ضایع نگردد و کارها در نهایت سلامت و دقت به انجام برسد.

دکتر بامنیری هم به هنگام معارفه گفت: امیدوارم بتوانم روحیه نشاط و شادابی را در میان دانشگاهیان حفظ کنم. وی با تقدیر از زحمت و خدمت همکاران این حوزه گفت: شأن دانشگاه کاشان شأن والایی است و این شأن والا همکاری همه همکاران را در بخش‌های مختلف نیاز دارد. وی اظهار امیدواری کرد رفتارش به گونه‌ای باشد که رضایتمندی همکاران را در پی داشته باشد.

مدیر جدید اداری و پشتیبانی نظم، حفظ بیت‌المال، اولویت دادن به کارشناسی امور، پذیرش پیشنهادهای منطقی، برقراری ارتباطات تنگاتنگ با معاونت اداری و مالی و تشویق همکاران را برنامه‌های در دست انجام خود اعلام کرد.

 


نظر شما :