معاون استاندار و فرماندار کاشان: دانشگاه کاشان یکی از پایگاه‌های علم و فناوری است

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۶ کد : ۳۵۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۵
معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: دانشگاه کاشان یکی از پایگاه‌های علم و فناوری است.
 

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: دانشگاه کاشان یکی از پایگاه‌های علم و فناوری است.

مهندس ابوالفضل صدراییه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی دانشگاه کاشان اظهار داشت: دانشگاه کاشان گنج و منبع تمام نشدنی و یکی از شاخص‌ها و مؤلفه‌‌‌‌‌‌های فرهنگی و مثبت این شهرستان است که بایستی از پتانسیل‌های این دانشگاه به نحو احسن استفاده شود.

وی نقش مشارکت خیرین در توسعه دانشگاه کاشان را قابل تقدیر دانست و افزود: با نگاهی که خیرین به توسعه علمی دارند به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد روند رو به رشد این شهرستان در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  خواهیم بود.

وی مردم را سرمایه بزرگ اجتماعی و معنوی بیان کرد و افزود: با مشارکت و همدلی مردم می توان در راستای رفع مشکلات منطقه گام برداشت.

فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها باید نگاهشان توسعه‌ای باشد و در راستای ارتقاء کیفیت زندگی مردم و رفع معضلات جامعه و منطقه برنامه‌ریزی داشته باشند.

صدرائیه به پتانسیل‌های کاشان در تمامی زمینه‌ها اشاره کرد و افزود: کاشان در زمینه صادرات محصولات غیرنفتی رتبه سیزدهم و به لحاظ دانش آموختگان رتبه اول را دربین استان های  کشور دارد.

فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: ظرفیت صنعتی کاشان با توجه به امکانات زیرساختی موجود تکمیل شده و نیازمند راهکاری جدید برای رونق اقتصادی و صنعتی این شهر هستیم.

 

نظر شما :