با حضور وزیر علوم افتتاح و اجرای چهار طرح آموزشی در دانشگاه کاشان

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۶ کد : ۳۵۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۵
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری چهار پروژه عمرانی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد.
 

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری چهار پروژه عمرانی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد.

رئیس دانشگاه کاشان افتتاح ساختمان دانشکده حقوق مهندس  سعیدی را از جمله این پروژه ها دانست و افزود: فاز نخست این دانشکده با زیر‌بنای سه هزار و 500 متر‌مربع شامل  کلاس درس، اتاق اساتید و سایت رایانه مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر عباس زراعت هزینه اجرای این طرح را  35 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: اعتبارات ساخت این دانشکده توسط خیرمهندس علی  سعیدی تامین شده است.

وی ساختمان خوابگاه متاهلین را از دیگر طرح ها ذکر کرد و افزود: این خوابگاه نیز با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع، 19 سوئیت و حیاط مرکزی با هزینه بالغ بر هشت میلیارد و 800 میلیون ریال با اعتبارات خیر حاج محمد هاشمیان ساخته شده است.

رئیس دانشگاه کاشان به شروع عملیات اجرایی دو خوابگاه خیر ساز نیز در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: خوابگاه خیرین آقایان ترکیان و مبینی نیز هر کدام با زیربنای 800 مترمربع و با ظرفیت 90 نفر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان کلنگ زنی شد.


 

نشست با خیرین و شورای دانشگاه، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه کاشان است.


در این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندارویژه کاشان و جمعی از خیرین حضور داشتند.

 

نظر شما :