دیدار رئیس دانشگاه کاشان با آیت الله علم الهدی

۰۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۸ کد : ۳۵۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۲
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان با آیت الله حاج سید رضا علم الهدی دیدار و گفتگو کردند.
 

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان با آیت الله حاج سید رضا علم الهدی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله علم الهدی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای مسئولین دانشگاه که خدمتگزاری در راه ترویج علم و دانش را برعهده دارند افزود: خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باید سعی کنند که خدمت به خلق را در راه رضای خدا انجام دهند.

وی اظهار داشت: مسئولان نظام باید مروری به تاریخ اسلام داشته  و زحماتی که حضرت پیامبر اکرم (ص) و برخی صحابه که امورشان همراه با پختگی و دانایی بود را سر لوحه امور خود قرار دهند و صبر در  برابر مشکلات را پیشه خود سازند.

وی تعهد و تخصص را لازمه پیشبرد امور دانست و افزود: خدمت رسانی  که آرمان والای حکومت اسلامی است در صورتی محقق می شود که مسئولان و زمامداران امور جامعه برای پیشبرد کارهای اجتماع و  توسعه و پیشرفت برنامه ها، تخصص و تعهد داشته باشند.

آیت الله علم الهدی، همدلی و صمیت را رمز موفقیت در امور دانست و به مسئولان و خدمتگزاران دانشگاه توصیه کرد که طبق سیره و روش حضرت امام خمینی (ره)، رفاقت و صمیمت در امور را برای پیشبرد اهداف و توسعه علمی مد نظر داشته باشند.  

وی خاطر نشان کرد: از جمله اصولی که به نظر امام خمینی در خدمتگزاری به ملت باید رعایت شود، رفتار نیکو با مردم است.

گفتنی است: آیت الله علم الهدی یکی از شاگردان مبرز حضرت امام خمینی(ره) و از عالمان و روحانیون خدوم و سرشناس کاشان است که تحصیلات حوزوی اش را همراه با حضرت آیت الله راستی کاشانی و مرحوم آیت الله خراسانی در مدرسه گذر بابا ولی آغاز نمود.

ایشان پس از اتمام تحصیلات و اخذ درجه اجتهاد در شهر قم به کاشان بازگشت و به تدریس علوم حوزوی تا مقطع درس خارج پرداخت.

این عالم روحانی با شروع انقلاب اسلامی به صف روحانیون مبارز پیوست. خلوص نیت در امور و تحصیل علم دو تاکید همیشگی این عالم فرزانه می باشد.

 

نظر شما :