تودیع و معارفه رؤسای دانشکده فیزیک، پژوهشکده فرش، مرکز کاشان شناسی و مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان

۰۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۵۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۵
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فیزیک، پژوهشکده فرش ، مدیر مرکز کاشان شناسی و مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فیزیک، پژوهشکده فرش ، مدیر مرکز کاشان شناسی و مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان  برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از مدیران قبلی، فلسفه تغییر مدیریت ها را امتحان و آزمایش دانست و گفت: باید سعی شود تا در زمان تصدی با خدمت رسانی بهتر بتوان از این امتحان موفق و سربلند بیرون بیائیم.

دکتر عباس زراعت با اشاره به سند چشم‌انداز دانشگاه کاشان، همدلی و صمیمت مجموعه کارکنان را رمز تحقق هر چه سریع‌تر این سند ذکر کرد و اظهار داشت: برای تحقق طرح راهبردی بایستی مجموعه کارکنان با یکدیگر همدلی و تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان بودجه کشور، مدیریت هزینه ها را برای رفع مشکل بودجه و اعتبارات دانشگاه از مجموعه کارکنان خواستار شد و افزود: کسانی که در حوزه کاری، پیشنهاد و راهکارهایی برای کاهش هزینه دانشگاه ارائه دهند درصدی از اعتبارات کاهش هزینه ها به خود فرد اختصاص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه کاشان مدیر دانشجویی را از حوزه‌های بسیار حساس دانشگاه بیان کرد و تلاش‌های بی‌دریغ مدیر قبلی این حوزه را قابل تقدیر دانست و گفت: مدیریت در کاهش هزینه ها، حمایت از نیازمندان و محرومان از خصوصیات بارز جواد نخی مدیر این حوزه بود.

دکتر زراعت تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال ظرفیت دانشجویان غیر بومی دانشگاه کاشان بیشتر بود ولی با تلاش و برنامه‌ریزی مدیر دانشجویی، تمام دانشجویان غیر بومی در خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان داده شدند.

وی از جواد دقیق مدیر جدید این حوزه نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد: تا ایشان بتواند با پتانسیل بالقوه خود و بهره مندی از تجربیات مدیر قبلی، این حوزه را در خور دانشجویان ارتقاء دهد.

رئیس دانشگاه کاشان از جمله سیاست ها و برنامه های دانشگاه در برنامه عملیاتی را ارتقای توان رقابتی ذکر کرد و اظهار داشت: دانشگاه سعی دارد با ارتقاء رشته‌‌های شاخص که بر پایه توانمندیهای بالقوه و عملیاتی اساتید و امکانات و پتانسیل های منطقه ای دایر شده اند، در راستای سیاست‌های دانشگاه گام بردارد.

وی فرش را از جمله رشته‌های شاخص این دانشگاه برشمرد و افزود: با توجه به اینکه کاشان قطب فرش ماشینی و دستبافت کشور است بایستی سعی شود تا با ارائه تحقیقات علمی و راهکارهای مناسب، این صنعت را حفظ و احیاء کرد.

دکتر زراعت از دکتر مومنیان مدیر قبلی پژوهشکده فرش قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا ایشان بتواند در مسئولیت جدید که عهده دار است ارتباط هرچه بیشتر این دانشگاه با مجموعه شهری را فراهم نماید.

رئیس دانشگاه کاشان همچنین با قدردانی از دکتر منعم زاده رئیس قبلی دانشکده فیزیک افزود: ایجاد رصدخانه کامو در این منطقه و راه اندازی شعبه IPM فرصت مناسبی برای ایجاد توان رقابتی است که باید رئیس جدید این دانشکده برنامه‌هایی را برای توسعه این دانشکده داشته باشد.

دکتر زراعت از رئیس جدید مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان نیز خواست تا با اجرای برنامه های مختلف بتواند در معرفی شخصیت ها و بزرگان علمی و فرهنگی و هنری کاشان گام بردارد.

در این مراسم از تلاش های آقایان دکتر مجید منعم زاده ، دکتر حمیدرضا مومنیان،دکتر شجری جواد نخی، مسئولین قبلی دانشکده فیزیک، پژوهشکده فرش،  مرکز کاشان شناسی و مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان قدردانی و طی احکام جداگانه ای به ترتیب آقایان دکتر مصطفی زاهدی فر، دکتر احمد اکبری ، دکتر محمد مشهدی نوش آبادی و جواد دقیق  به عنوان رؤسای جدید این حوزه ها معرفی شدند.







                                                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                                                                                     

 


نظر شما :