بیانیه بسیج کارمندی دانشگاه کاشان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)

۰۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۲ کد : ۳۵۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۴۹
بیانیه بسیج کارمندی
 

بار دیگر دست استکبار جهانی ودشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد وبا ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر رحمت ،حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله)قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار نمود. آنچه که در برهه کنونی از این اقدامات گستاخانه بر علیه مقدسات مسلمانان به ذهن خطور می کند ایجاد موج اسلام هراسی ،و اختلاف بین ادیان و مذاهب و غبار آلود کردن سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام است که بنا به وعده حق الهی بر آن دست نخواهد یافت .

 این حرکت موهن در نظر دشمنان دین و بندگان زر وزور و تزویر، عین آزادی بیان قلمداد میگردد.در حالیکه آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) هر گونه خشونت وافراط را به صراحت تقبیح می نماید واز قضا مسلمانان عالم بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان هستند. در اقدامی مشکوک و پر ابهام به دفتر نشریه ای معلوم الحال که سابقه ای روشن در اسلام ستیزی دارد،حمله می شود و تعدادی کشته بر جای می ماند واین سر آغازی می شود تا اسلام ستیزان و دشمنان رسول اعظم (ص) عقده گشایی کنند وسردمدارتروریسم یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان مزدورش دست در دست راهپیمایی علیه خشونت و تروریست برگزار نمایند وباز سرپوشی باشد بر قتل وجنایت وآدم کشی وحمایت ازتروریسم.

  بسیج کارمندی دانشگاه کاشان ضمن محکومیت هر گونه اعمال تروریستی اقدام موهن نشریه فرانسوی را در توهین به ساحت مقدس حضرت خاتم الا نبیاء پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرده واز عموم آزاد مردان و پیروان ادیان آسمانی به ویژه کلیه اقشار بسیج وعلمای دینی می خواهد تا در برابر این اقدام وقیحانه موضع گیری نموده وتلاش خود را مصروف افشای پشت پرده جریان های تروریستی اسلام نما و همچنین دشمنان پلید اسلام ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت (ص) نمایند.

 

                                            بسیج کارمندی دانشگاه کاشان



نظر شما :