دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزیده استانی طرح ضیافت اندیشه استادان

۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰ کد : ۳۵۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸۳
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان بعنوان دانشگاه برگزیده استانی در طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393 انتخاب شد.
 

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان بعنوان دانشگاه برگزیده استانی در طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393 انتخاب شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این موفقیت را در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین علی روحانی تبریک گفته، افزوده است: بالندگی و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور امری است پر بها، که تضمین کننده آینده درخشان این مرز و بوم می‌باشد و بی شک این مهم در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، جز با همت بلند و تلاش خستگی‌ناپذیر انسان‌های شایسته و اندیشمند محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان ادامه داده است: حلقه‌های معرفتی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه ها مدیون تلاش‌های شما عزیزان است که نتایج و برکات آن انشاءالله موجب توسعه‌ی هر چه بیشتر علمی و فرهنگی کشور خواهد گردید.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزوده است: بدین وسیله انتخاب دانشگاه کاشان را بعنوان دانشگاه برگزیده استانی در طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393، تبریک عرض نموده و از مساعی و کوشش‌های بی‌دریغ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همکاران دست اندرکار آن دانشگاه قدردانی می نمایم.

حجت‌الاسلام محمدیان ابراز امیدواری کرده است: با اتکال به حضرت باریتعالی و بهره‌مندی از الطاف امام عصر(عج) و در سایه توجهات ائمه معصومین (ع) در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و گسترش هرچه بیشتر پیوند دین و دانش و توسعه فرهنگ والای اسلامی در عرصه دانشگاه ها موفق و مؤید باشید.

 

نظر شما :