کمک 700 میلیون ریالی یک فرد خیر به دانشگاه کاشان

۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۲ کد : ۳۵۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۸
مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: حدود 40 تن آهن‌آلات توسط خیر گرانقدر آقای شکوری تحویل دانشگاه کاشان گردید.
 

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: حدود 40 تن آهن‌آلات توسط خیر گرانقدر آقای شکوری تحویل دانشگاه کاشان گردید.

علی محمد الماسی ارزش ریالی این میزان آهن آلات را 700 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این آهن آلات صرف ساخت دو بلوک خوابگاهی این دانشگاه خواهد شد.

وی اظهار داشت: واسطه این امر خیر، متعلقه مرحوم حاج خلیل ترکیان از خیرین گرانقدر می باشد.

وی همچنین از اهداء چهار میلیارد و 670 میلیون ریال سنگ توسط یکی دیگر از خیرین دکتر علی محمد ساتر خبر داد و افزود: سنگ های اهدایی این خیر گرانقدر نیز برای دانشکده مهندسی دانشگاه استفاده می شود.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان مشارکت خیرین در این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: خیرین این دانشگاه علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی در تامین لوازم مورد نیاز پژوهشی این دانشگاه نیز مشارکت دارند.

الماسی افزود: مهندس سعیدی یکی از خیرین این دانشگاه علاوه بر تاسیس بنیاد نخبگان سعیدی و حمایت های مادی و معنوی از نخبگان، در هفته اخیر مبلغ دو میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات دانشکده حقوق این دانشگاه اختصاص داده اند.

وی فراهم سازی فضای مناسب ورزشی برای دانشجویان ساکن در خوابگاهها، ایجاد فضای مشاوره و تقویت صندوق فاطمه الزهرا(س) را از دیگر موارد مورد نیاز این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: دانشگاه باید حمایت لازم برای تکمیل پروژه های خیرین را مورد توجه قرار دهد.

 

 

 

نظر شما :