امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه کاشان و دانشگاه اردکان

۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۴ کد : ۳۵۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۷
رئیس دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین این دانشگاه و دانشگاه اردکان خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین این دانشگاه و دانشگاه اردکان خبر داد.

دکتر عباس زراعت هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ایجاد و توسعه همکاری‌های ملی و  منطقه‌ای علمی- آموزشی و پژوهشی بین دو دانشگاه با استفاده از کلیه منابع طرفین اعم از نیروی انسانی، پژوهشی _ فنی و بانک‌های اطلاعاتی ذکر کرد.

وی افزود: با امضاء این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از اعضای هیأت علمی طرفین در چارچوب مقررات مربوطه، بهره‌مند شدن دو طرف از امکانات مشترک یکدیگر از قبیل توانایی‌های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی، فضای فیزیکی و فضاهای تحقیقاتی انجام  می پذیرد.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها، سمینارها، میزگردها و کارگاههای آموزشی، جذب طرح‌های تحقیقاتی از سازمان‌های اجرایی و تدوین طرح مشترک با استفاده از امکانات طرفین، همکاری در انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، توسعه همکاری‌های مشترک ملی و بین المللی، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و همکاری در خصوص تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی- پژوهشی از دیگر موضوع‌های این تفاهم‌نامه می باشد.

این تفاهم‌نامه در 4 ماده، 12 بند و در سه نسخه به امضاء دکتر "عباس زراعت" رئیس دانشگاه کاشان و دکتر "حسین غفوری چرخابی" رئیس دانشگاه اردکان رسید.

 


نظر شما :