انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه اصفهان و دانشگاه کاشان

۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۴ کد : ۳۵۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۴
رئیس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه اصفهان و این دانشگاه خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه اصفهان و این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد همکاری مشترک در زمینه های علمی- پژوهشی، آموزشی با استفاده از کلیه امکانات طرفین اعم از توانمندیهای علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه، تخصص امور آزمایشگاهی و کارگاهی برای رفع نیازهای آموزشی، تحقیقاتی- پژوهشی ذکر کرد.

وی افزود: با امضاء این تفاهم نامه، همکاری فیمابین در زمینه‌‌های علمی، پژوهشی، آموزشهای کوتاه‌مدت و بلند‌مدت کارمزدی، توسعه‌ای و راهبردی در موضوعات مورد توافق طرفین و  فراهم کردن زمینه طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه‌مدت و تحلیل‌های ثانویه در موضوع های مورد توافق و برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها، کارگاه‌ها، نشست‌های مشترک علمی و دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در موضوعات مرتبط  انجام  می پذیرد.

دکتر زراعت اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره‌ای ، نظارتی و تعریف و مشارکت در اجرای پروژه های مورد علاقه طرفین، استفاده متقابل از ظرفیت‌های علمی و تخصصی، هدایت طرح‌های تحقیقاتی محققان در راستای شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه برنامه‌ها و راهکارهای لازم توسعه و بهبود فعالیت آموزشی، تهیه آموزش و کاربرد نرم افزارها و بانک‌های اطلاعاتی و تامین خدمات پشتیبانی پژوهشی مورد نیاز طرفین از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه در 4 ماده، یک تبصره و 13 بند به امضاء دکتر "امیر محمودزاده" رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه و دکتر "عباس زراعت" رئیس دانشگاه کاشان رسید.    

لینک خبر انتشار یافته در رسانه ها و خبرگزاری ها:
www.isna.ir/fa/news/93101709695
javanonline.ir/fa/news/696462/
www.kashantoday.ir/
www.ghatreh.com/news/nn24240937/

vazeh.com/n-9427484
 

 

 

 

نظر شما :