برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی در دانشگاه کاشان

۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۴ کد : ۳۵۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۶
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی خبرداد وگفت: این جشنواره از تاریخ 20 مهر لغایت 10 دی ماه سال جاری باحضور 927 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کاشان برگزار گردید.
 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی خبرداد وگفت: این جشنواره از تاریخ 20 مهر لغایت 10 دی ماه سال جاری باحضور 927 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کاشان برگزار گردید.

محمد رمضانی علوی افزود: این جشنواره در 7 رشته ورزشی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر، در رشته های آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، والیبال و فوتسال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه، این مسابقات بر اساس تقویم سالیانه ابلاغی از سوی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم همه ساله در بازه زمانی مهر ماه لغایت دیماه برگزار می شود اظهار داشت: جشنواره سال 93 جهت نیل به اهداف بلند مدت دانشگاه در خصوص مشارکت دانشکده ها در رویدادهای ورزشی به شیوه دانشکده ای و با حضور پررنگ دانشجویان دختر و پسر برگزار گردید.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه را ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان، کمک به رشد و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمی و اجتماعی دانشجویان از طریق پرداختن به فعالیتهای مفرح و سلامت بخش تربیت بدنی و ورزش عنوان نمود.

 

 

نظر شما :