طرح برگزیده شرکت دانش بنیان کیمیاگران صنعت امیر کبیر، مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان

۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۴ کد : ۳۵۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۸۷
طرح شرکت دانش بنیان کیمیاگران صنعت امیر کبیر، مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان، در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان "طرح برگزیده" انتخاب و موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.
 

طرح شرکت دانش بنیان کیمیاگران صنعت امیر کبیر، مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان، در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان "طرح برگزیده" انتخاب و موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

مهندس سید محسن حسینی راوندی، مدیر عامل این شرکت، خاطر نشان کرد: این شرکت با ساخت «ماده و سیستم جاذب بوی نامطبوع دریچه‌های شبکه فاضلاب شهری» در بخش ابداعات، اختراعات و نوآوری این جشنواره، برگزیده شد.

وی افزود: طرح این شرکت به همراه پنج طرح دیگر از طرف شرکت آبفای کاشان در این جشنواره که طی روزهای هشتم تا یازدهم دیماه برگزار شد، شرکت داده شده بود. از طرف دیگر این شرکت به واسطه مشارکت باشکوه در این جشنواره و نمایشگاه، موفق به دریافت لوح تقدیر از معاونت نظارت و بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز شد.

گفتنی است این جشنواره و نمایشگاه به صورت دوسالانه و در راستای ارائه دست‌آوردها و توانمندی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب و صنایع وابسته در بهره‌برداری از سیستم‌های تأمین و توزیع آب و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب برگزار می‌شود.

 

 
 

نظر شما :