9دی ماه 1388 اوج بصیرت، اقتدار وغیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

۱۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۵۱ کد : ۳۵۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۵
بسیج کارمندی دانشگاه کاشان بمناسبت بزرگداشت سالروز9دی ماه 88 بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:
 

بسیج کارمندی دانشگاه کاشان بمناسبت بزرگداشت سالروز9دی ماه 88 بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

روز نهم دی ماه به واسطه حرکت عظیم وفوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد . "مقام معظم رهبری "

نهم دی ماه جشن ولایتمداری مردم ایران وبروز زیباترین تصاویر وجلوه های بصیرت، ولایتمداری ودشمن شناسی ملت ایران است که توانست نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب سازد.

9دی ماه 1388 اوج بصیرت، اقتدار وغیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 9دی ماه، تجلی دفاع پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود ویکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب رامتجلی ساخت.

آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا" خدایی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود واین دقیقا" همان نکته ای است که مقام معظم رهبری      (مد ظله العالی) بارها در بیانات خود به آن تاکید کرده و فرمودند: در نهم دی دست اراده الهی دیده شد و گرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد.این کار خداست، این دست قدرت الهی است، این چیزها دست من وامثال من نیست. ایشان روح دیانت حاکم بر دلهای مردم وتوجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسه 9 دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی دانسته و حرکت 9 دی را عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه گران و حادثه ای ماندنی در تاریخ معرفی نمودند.

 بسیج کارمندی دانشگاه کاشان همگام با همه مردم ایران در پنچمین سالروز حماسه نهم دی ماه  88با عرض تبریک این روز به پیشگاه امام زمان عج الله و ملت ایران، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل وعظیم الشان و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، آمادگی دشمن شناسی، هوشیاری و بصیرت خود را در جهت دفع فتنه ها و تبعیت از فرامین و عمل به منویات رهبر انقلاب اعلام می دارند و توفیق ایشان وملت بزرگ ایران را از خداوند متعال مسالت می نمایند.

 

                                                      بسیج کارمندی دانشگاه کاشان

         

 

نظر شما :