روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مخاطبان است

۰۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۲ کد : ۳۴۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۴
رئیس دانشگاه کاشان گفت: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مخاطبان است.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مخاطبان است.

رئیس دانشگاه کاشان در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه افزود: روابط عمومی دانشگاه باید ارتباط مؤثری را با مجموعه شهر، مدیریت شهری و دانشجویان  برقرار کند.
دکتر عباس زراعت اظهار داشت: انعکاس صحیح اخبار و فعالیت‌های دانشگاه به  عهده روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، نقش مهمی در توسعه اهداف دانشگاه می تواند ایفاء کند افزود: روابط عمومی باید سنگ صبوری برای کلیه اعضای دانشگاه باشد و با روحیه اندیشه ورزی و انتقادپذیری با مجموعه دانشگاه همکاری داشته باشد.

رئیس دانشگاه کاشان برخورد مناسب با ارباب رجوع را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی به عنوان مهمترین سازوکار مدیریتی دانشگاه، نقش مهمی در هماهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و انتقال مشکلات اعضای هیات علمی و مجموعه کارکنان دانشگاه به اعضای هیات رئیسه دارد.

وی با قدردانی از فعالیت‌های مهدی محمدزاده مدیر قبلی دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، متانت، صبر، خوشرویی، امانت‌داری، پذیرش مسئولیت و مشارکت فعال در بخش‌های مختلف دانشگاه را از ویژگیهای مثبت ایشان برشمرد و اظهار داشت: از پتانسیل وی در بخش های مختلف دانشگاه استفاده خواهد شد.

دکتر زراعت با آرزوی موفقیت برای جواد نخی مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی افزود: پشتکار، صراحت، صداقت و تدین از ویژگیهای بارز وی می باشد که امید است  با اعتقادی که  به سیاست های دولت تدبیر و امید دارد، بتواند در راستای اهداف نظام تلاش نماید.

رئیس دانشگاه کاشان از مجموعه کارکنان دانشگاه خواست تا وضعیت کشور و مصالح دانشگاه را مورد توجه قرار دهند.

دکتر زراعت توجه به مسایل کلی دانشگاه را از مجموعه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه خواستار شد و آرزو نمود با همدلی و صمیمت آحاد دانشگاهیان در راستای توسعه دانشگاه گام برداریم.

لینک انعکاس خبر در رسانه ها:
kashanonline.ir/index.php/component/k2/item/1467-1393-2014
 
www.ghatreh.com/news/nn24100818


نظر شما :