معرفی مشاور رئیس و مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان

۰۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۲ کد : ۳۴۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۵
مشاور رئیس و مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه و جمعی از مسئولین، اساتید و کارکنان معرفی شد.
 

مشاور رئیس و مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه و جمعی از  مسئولین، اساتید و کارکنان معرفی شد.

مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان در این مراسم اخلاق مداری را یکی از وظایف روابط عمومی دانست و گفت: باید روابط عمومی دانشگاه با همدلی مجموعه مدیریت و کارکنان سعی کند دانشگاه موفقی و پویایی را  تحقق بخشد.

جواد نخی با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات مهمترین مشکل دانشگاه‌هاست اظهار داشت: روابط عمومی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح سعی کرد تا روابط عمومی با ارائه طرح ها و ایده های نو سازمان را یاری کند.

وی خاطر نشان کرد: دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه باید رویکردش در دو زمینه درون سازمانی و برون سازمانی باشد و با ارتباط دو سویه، تعامل و اعتماد را با مجموعه شهری  ایجاد کند تا دانشگاه بتواند در انجام رسالتهای خود موفق باشد.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه انتقاد‌پذیری را رمز موفقیت در امور دانست و افزود: دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه پذیرای دریافت انتقادات برای پیشبرد امور دانشگاه می باشد.

نخی با اشاره به اینکه کدورت‌ها و سعایت‌ها مانع پیشرفت امور می شود اظهار داشت: روابط عمومی آئینه تمام نمای دستگاههای اجرایی است و باید ضمن توجه به نیاز مخاطبان نسبت به انعکاس نقاط قوت و ضعف آموزشی موثر عمل کرد.

 مدیر قبلی دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز در این نشست با بیان اهمیت نقش روابط عمومی، گزارشی از فعالیت های چهل ماه دوران فعالیتش در این حوزه را ارائه کرد.

مهدی محمدزاده اصلاح ساختار روابط عمومی را از جمله فعالیت‌های این دوران ذکر کرد و افزود: تشکیل کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، برگزاری بازدید طرح آشنایی دانش آموزان منطقه با قابلیت‌ها و جاذبه‌های دانشگاه، نیاز سنجی مخاطبان، دریافت دیدگاه‌ها و پیشنهادهای حوزه‌های مختلف دانشگاه، ارتقای نظارت و ارزیابی کیفی و محتوایی برنامه‌ها، نصب استندها، فیلمبرداری و آرشیو و تبدیل فیلم مراسم مختلف دانشگاه، انعکاس اخبار دانشگاه در سطح رسانه ملی، استانی، مطبوعات و خبرگزاری ها، تشکیل بانک اطلاعاتی دانش آموختگان، ارسال پیام‌های مختلف از طریق سامانه پیامک و اطلاع رسانی، به روزرسانی و ارائه اخبار در سایت دانشگاه، ایجاد کتابخانه کاشان شناسی، پاسخگویی به شکایات، برگزاری همایش روابط عمومی منطقه 4 دانشگاه ها، برگزاری نشست اتاق فکر، جذب اسپانسر و تولید فیلم های مختلف از جمله فعالیت های این دوره بوده است.

در پایان این مراسم از فعالیت‌های مهدی محمد زاده قدردانی و طی حکمی جواد نخی به عنوان مشاور رئیس و مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان معرفی شد.


www.ilna.ir/news/news.cfm


نظر شما :